۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
  • کد خبر: 259089
نمایشگاه بیست و یکم نفت در پسابرجام جذاب‌تر شد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تغییرات ناشی از اجرای برجام بر جذابیتهای نمایشگاههای صنعت نفت افزوده است.

سید سعید حیدری طیب در گفتگو با خبرنگار شانا، درباره بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در تهران، اظهار کرد: پس از برجام و تغییرات ناشی از این پدیده، در حوزه نفت و گاز شاهد برنامه‌های مثبتی ازجمله افزایش صادرات نفت بوده‌ایم.

عضو کمیسیون انرژی افزود: به‌طور پیوسته برگزاری نمایشگاههای مربوط به حوزه انرژی بخصوص نفت دارای اهمیت و جذابیت است. ازاین‌رو، برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت در پسا برجام بر جذابیتهای آن افزوده است.

حیدری طیب گفت: سالهای گذشته حمایت از ساخت و تولید داخل از محورهای مهم و موردحمایت برگزارکنندگان نمایشگاه بوده است، ازاین‌رو امسال نیز این رویکرد موردتوجه خواهد بود.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به‌عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی درزمینهٔ صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌شود، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید متصدیان و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت‌وسوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوریهای آتی خود را هدایت کنند.

 بیست و یکمین دوره این نمایشگاه بین‌المللی از  16 تا 19 اردیبهشت‌ماه 1395 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 259089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =