طرح کانون تفکر در شرکت نفت فلات قاره ایران اجرا می شود

دبیر نظام مشارکت شرکت نفت فلات قاره ایران با اشاره به صرفه جویی میلیاردی حاصل از اجرای نظام پیشنهادات در هزینه های این شرکت، گفت: طرح کانون تفکر به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای این نظام در نفت فلات قاره ایران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، رضا کشاورزی در تشریح گزارش عملکرد یک سال گذشته واحد نظام مشارکت شرکت نفت فلات قاره ایران عنوان کرد: در سال 92، برنامه پنجساله ای را در زمینه نظام مشارکت ابلاغ کردیم و خوشبختانه بر اساس این برنامه، پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است.

وی افزود: چاپ نشریات تخصصی، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی در مناطق عملیاتی و طراحی مسابقات هدفمند به منظور آشنایی کارکنان با مجموعه نظام مشارکت از اقدامهای این واحد در 2 سال گذشته به شمار می رود.

به گفته کشاورزی، بر این اساس، طرح کانون تفکر تهیه شده است که امیدواریم با طی شدن مسیرهای قانونی امسال اجرایی شود.

وی با بیان این که در سال 93،  هزار و 300 پیشنهاد از سوی کارکنان دریافت شد و نتیجه آن 108 میلیارد تومان صرفه‌جویی بود، افزود: این میزان در سال 1394 با 80 درصد رشد به 2 هزار و 116 پیشنهاد رسید و صرفه‌جویی حاصل از آن با حدود 700 درصد رشد به هزار و 188میلیارد تومان بالغ شد.

کشاورزی، پیشنهاد برگزیده نظام مشارکت شرکت نفت فلات قاره ایران را در سطح شرکت ملی نفت ایران، تعمیر چاه شماه 24 سکوی سروش بدون حضور دکل حفاری عنوان کرد و گفت: اجرای این پیشنهاد، حدود 63 میلیارد تومان صرفه‌جویی دربرداشته است.

بر اساس این گزارش، شرکت نفت فلات قاره ایران به عنوان برترین شرکت در حوزه نظام پیشنهادات در سطح شرکت ملی نفت ایران برگزیده شده است.


کد خبر 259092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =