مذاکره با شرکتهای آلمانی و فرانسوی برای اجرای پروژه های نفتی

مدیرعامل شرکت پتروپارس با اشاره به مذاکره با شرکتهای آلمانی و فرانسوی برای توسعه میدانهای نفت و ساخت پالایشگاه،گفت: انتظار داریم ورود شرکتهای بین المللی در دوران پسابرجام به ایران افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدجواد شمس با اشاره به ورود شرکتهای بین المللی به ایران در دوران پسابرجام، اظهارکرد: فکر می کنم در یک دوره 6 ماهه منتظر ورود به مرور این شرکتها باشیم، زیرا شرکتهای بین المللی پیش از آمدن، مطالعات میدانی داشته و به بررسی اقتصادی اجرای پروژهها می پردازند که این روند حداقل 6 ماه طول می کشد.

مدیرعامل شرکت پتروپارس اجرای فاز 12 و تکمیل فاز 19 پارس جنوبی را تا پایان امسال از جمله برندهای این شرکت اعلام کرد و افزود: درفاصله پس از برجام، با شرکتهای آلمانی و فرانسوی برای توسعه میدان و ساخت پالایشگاه جلسه های فراوانی داشتیم.

به گزارش صنعت حفاری، وی تصریح کرد: اکنون که تحریمها برداشته شده، تیمهای دو گروه می توانند وارد جزئیات شوند و انتظار دارم امسال، سالی پر از امید برای پتروپارس باشد. 

شمس ادامه داد: یکی از اهرمهای موفقیت شرکتهای بین المللی در ورود به ایران این است که آخرین و پیشرفته ترین دستگاهها را در انحصار داشته باشند و شرکتهای ایرانی نتوانند به تامین آنها بپردازند؛ در غیر این صورت در چارچوب اقتصاد مقاومتی جاده ها مثل گذشته برای حضور آنها هموار نیست. 

 

کد خبر 259104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =