۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
  • کد خبر: 259199
کیخایی :  به حضور در فینال و قهرمانی فکر می کنیم

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران عقیده دارد، اولی یا دومی در مرحله مقدماتی مهم نیست بلکه باید در روز آخر قهرمان شد.

 به گزارش خبرنگار شانا، مهران کیخایی سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در خصوص آخرین هفته مرحله دوم لیگ برتر و نیز این که به قهرمانی چقدر امیدوارند گفت: با کسب مقام دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردیم که در این مقطع جایگاه اولی و دومی زیاد مهم نیست بلکه نتایج ‍پلی‌آف مهم است. ما تمام تمرکز خود را بر روی پلی‌آف گذاشته ایم.

سرمربی تیم نفت و گاز در این خصوص که از وضع و نتایج تیمش راضی است یا نه، گفت:  از سال اولی که در لیگ شرکت کردیم، هرسال نسبت به سال قبل نتیجه‌ بهتری کسب کرده ایم. این تیم در نخستین حضور خود در لیگ برتر جایگاه هفتم را کسب کرد و سال قبل که دومین حضور را درلیگ داشتیم با کسب مقام پنجم، پدیده لیگ برتر شدیم و  امسال نیز که در میان چهار تیم نخست هستیم.

 کیخایی که از عملکرد شاگردانش در این فصل بسیار راضی است گفت: در طول لیگ بازیکنانم عملکردی عالی داشتند. با آن وجود که قرارداد بازیکنان تیم ما از نظر مالی در پایین‌ترین حد است و هیچکدام از آنها ملی‌پوش نیستند ولی بیشتر آنها نشان‌داده‌اند که شایستگی ملی‌پوش بودن را دارند. ما در دور برگشت شش برد متوالی داشتیم.  

کیخایی ضمن امیدواری به  این که در جمع دو تیم اول قرار بگیرد، گفت: باید مزد زحماتمان را بگیریم و تلاش می‌کنیم اگر با بدشانسی روبرو نشویم حتما  قهرمان شویم ولی حضور درفینال هم بسیار خوب است و این که یکی از دو تیم اول باشیم، ما را به اهدافمان نزدیکتر می کند.

 

کد خبر 259199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =