توزیع سوخت به بخش کشاورزی در منطقه ساری روند مطلوبی دارد

ذخیره سازی فرآورده های نفتی بخش کشاورزی منطقه ساری افزایش یافته است و در روند توزیع سوخت به این بخش، مشکلی وجود ندارد.

به گزارش شانا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری باتاکید بر این که ذخیره سازی مناسبی در حوزه تامین سوحت بخش کشاورزی انجام شده است، اظهار کرد: تا پایان دوره کشاورزی به منظور سوخت رسانی به کشاورزان منطقه ساری، هیچ مشکلی نیست و این مهم به نحوی مطلوب انجام می شود.

حسینعلی طالبی گفت: کشاورزان نیز به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی با ثبت نام در سامانه تجارت آسان، پس از تایید دستگاههای ذیصلاح (جهاد کشاورزی، اداره کل آب و فاضلاب استان) می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن، نسبت به تامین سوخت مورد نیاز خود از طریق فروشندگیها و تعاونیهای روستایی اقدام کنند.

وی با بیان این که استان مازندران سهم زیادی در تولید محصولات کشاورزی کشور از جمله برنج دارد، یکی از مسائل مهم این شرکت را تامین سوخت بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: تلاش شده است تا این مهم با هماهنگی دستگاههای مربوط و پیش بینی راهکارهای مناسب به نحوی مطلوب مدیریت شود و سوخت مورد نیاز بموقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

طالبی به افزایش پنج درصدی توزیع سوخت بخش کشاورزی اشاره و تصریح کرد: تا کنون 19 میلیون لیتر نفت گاز و 280 هزار لیتر نفت سفید در میان کشاورزان توزیع شده است.

کد خبر 259208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =