صنعت نفت وظیفه سنگینی برای توسعه میدانهای مشترک دارد

نماینده منتخب مردم تهران در دور دهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت توسعه میدانهای مشترک نفت و گاز گفت: صنعت نفت وظیفه سنگینی در برداشت از این میدانها به دلیل مشترک بودن آنها بر عهده دارد.

به گزارش شانا، علی مطهری صبح امروز (یکشنبه، 12 اردیبهشت ماه) در یکصد و چهارمین نشست هم اندیشی شرکت پتروپارس در سالروز شهادت علی مطهری و گرامیداشت روز معلم، با بیان این سخنان تلاش پتروپارس را در مسیر توسعه میدان گازی پارس جنوبی ارزشمند دانست و اظهارکرد: جبران عقب ماندگی نسبت به قطر و پیش بردن پروژه های پارس جنوبی کار بسیار بزرگی است که امیدوارم در این مسیر موفقیتهای بیشتری کسب کنید. 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست به تبیین اندیشه های سیاسی مطهری پرداخت و گفت: ایشان بیشتر نزد خواص شناخته می شد؛ اما به واسطه مخالفت سرسخت با مجاهدین خلق جزو نخستین نفراتی بود که شهید شد.

نشست هم اندیشی پتروپارس هر دو هفته یکبار با هدف ارتقای دانش و آگاهی مدیران و کارکنان سازمان در ابعاد مختلف علمی برگزار می شود و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و اکبر ترکان، مدیرعامل مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی از جمله سخنرانان ادوار گذشته این نشست هستند.

کد خبر 259222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =