برنامه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در نمایشگاه نفت

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، رویکرد این شرکت در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران را «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اعلام کرد.

داوود عربعلی، در گفتگو با خبرنگار شانا گفت: شرکت ملی پخش  فرآورده‌های نفتی ایران با محوریت شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»" با تمرکز بر توان داخلی، برقراری ارتباط دوسویه با اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان، بازاریابی، جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، تبیین سامانه هوشمند و مهندسی طرحها و برنامه‌ریزی‌ها در سالنهای 8، 9 ، 10 و 11 نمایشگاه، حضوری فعال خواهد داشت.

وی ادامه داد: در بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برنامه‌های راهبردی خود را با تمرکز و توجه بیشتر بر نیاز‌های این صنعت در قالب بومی سازی قطعات و تجهیزات، حمایت از سازندگان داخلی، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و توجه به محیط‌ زیست و  HSE ارائه می کند.

به گفته عربعلی، شرکت ملی پخش  فرآورده‌های نفتی در نمایشگاه امسال، غرفه مدیریت بین‌الملل را در جمع اتحادیه واردات و صادرات میان مشتریان با هدف برقراری ارتباطی دوسویه و شایسته میان مشتریان و مدیران ، الگوبرداری و مذاکره برای امضای پیش تفاهم‌نامه برپا کرده است.

همچنین، در این غرفه تولیدات ساخت داخل در زمینه تجهیزات CNG، قطعات، ساخت انبار و واحدهای سوخت‌رسانی به صورت مانیتورینگ و تصویری نمایش داده می شود و مکان مناسبی برای مذاکره سازندگان با مدیران و سرمایه‌گذاران در راستای بازاریابی مهیا شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نمایش و ارایه اطلاعات درباره طرحهای اجرایی و در دست اجرای این شرکت مانند طرح کهاب، عرضه سوخت بر اساس پیمایش، نحوه تامین و توزیع سوخت، ساخت جایگاههای زنجیره‌ای و نرم‌افزار پمپ بنزین‌یاب و را از جمله برنامه‌های دیده شده در نمایشگاه امسال اعلام کرد.

در بخش پژوهش مقاله ها و اقدامهای پژوهشی به نمایش گذاشته می‌شود.

کد خبر 259242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =