ایران پلاست یازدهم در سایه وفاق و همدلی

نخستین نشست هم اندیشی انجمنها و تشکلهای صنایع پلاستیک با موضوع «ایران پلاست یازدهم» در شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش شانا، نمایندگان تشکلها و انجمنهای فعال در صنعت پلاستیک کشورمان در جلسه ای که با حضور رضا خلج، رئیس روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد، ضمن ارائه پیشنهاد تشکیل شورای سیاست گذاری ایران پلاست، به بررسی راهکارهای برگزاری هرچه موفق تر یازدهمین دوره این نمایشگاه پرداختند.

همچنین در این جلسه، رضا خلج گفت: پیشنهاد تشکل ها و انجمن ها در جلسه هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی طرح و بررسی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، به اعتقاد اعضای تشکلها و انجمنها، شورای سیاستگذاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در سایه «توافق، تعامل و همکاری»  گام مهمی برای موفقیت صنایع پلاستیک و پلیمری و نیز صنایع ماشین سازی و ساخت قطعات و تجهیزات خواهد بود.

بر اساس این گزارش، اعضای انجمنها و تشکلها در این جلسه اظهار کردند که ایران پلاست یازدهم مظهر تعامل، بینش، منطق و دانش خواهد بود و شرکت کنندگان در این رویداد بزرگ نمایشگاهی نیز با نگاهی مسئولانه و متعهدانه حضور فعالی خواهند داشت.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در مهر ماه 1396 برگزار خواهد شد.

کد خبر 259245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =