۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
  • کد خبر: 259261
بررسی گزارش سه ماهه برجام در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی، با بیان اینکه گزارش سه ماهه اجرای برجام در نشست فردای این کمیسیون بررسی می‌شود، گفت: این جلسه ها در هفته های آینده نیز با حضور مسئولان مربوطه برگزار می شود.

به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نوذر شفیعی، از بررسی گزارش سه ماهه وزارت امور خارجه از اجرای برجام در نشست این هفته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده قرار است که در نشست روز دوشنبه (13 اردیبهشت ماه) این کمیسیون، مسائل مرتبط با توافق هسته ای به ویژه گزارش سه ماهه وزارت امور خارجه از اجرای برجام مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

این نماینده مجلس نهم، ادامه داد: نشست روز دوشنبه تنها جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی وضع برجام و گزارش واصله از وزارت خارجه نیست، بلکه در آینده نشستهای دیگری نیز با حضور دستگاه و بخشهای نظارتی و تخصصی در حوزه توافق هسته ای برگزار می شود.

وی تصریح کرد: نشست روز دوشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بدون حضور مسئولان وزارت خارجه برای بررسی برجام برگزار می شود، اما احتمالا در جلسه های آینده از مسئولان مربوطه دعوت به عمل بیاید.

کد خبر 259261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =