امضای نخستین قرارداد EPC+F صنعت پتروشیمی ایران در پسابرجام

قرارداد طرح پنتان عسلویه به صورت EPC+F میان گروه سرمایه گذاری انتخاب از ایران و شرکت PIELDS از کره جنوبی با حضور هیئتهای دولت دو کشور بعد ازظهر امروز (دوشنبه، 13 اردیبهشت ماه) امضا می شود.

به گزارش شانا، با به ثمر نشستن یک سال مذاکره و تلاش برای واگذاری کار اجرایی پروژه 175 هزار تنی پنتان عسلویه به عنوان یکی از طرحهای راهبردی و مصوب صنعت پتروشیمی در قالب EPC+F به شرکت PIELDS کره جنوبی و تامین مالی توسط EXIM BANK کره، طبق برنامه ریزی صورت گرفته  و قرارداد مرتبط و پیوستهای آن، اجرای این پروژه 19 ماهه خواهد بود.

پروژه مذکور در زمین تخصیص یافته در منطقه صنعتی توسعه پتروشیمی عسلویه اجرا خواهد شد، قرارداد این پروژه روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه در هتل اوین تهران در حضور نخست وزیر و اعضای اقتصادی دولت کره جنوبی و نمایندگان دو کشور در ساعت 15 تا 16 امضا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، نقش NPC در تصویب و اجرایی شدن این طرح به عنوان تامین کننده خوراک دو مجتمع فعال تولیدکننده EPS و سه طرح در حال اجرا EPS کشور و مبدل ماده خام صادراتی LIGHT END به محصول راهبردی در خلوص متفاوت و محصولات جانبی پر ارزش ستودنی است.

کد خبر 259292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =