تفاهمنامه همکاری شرکت گاز ایران و گروه اس کی تلکوم کره جنوبی امضا شد

شرکت ملی گاز ایران و گروه اس کی تلکوم (SKTELECOM) کره جنوبی با هدف ساخت کنتور و سیستمهای اندازه گیری هوشمند یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، این تفاهمنامه همکاری، امروز (دوشنبه، 13 اردیبهشت ماه) میان حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، عزیزا... رمضانی، مدیر امور بین المللی شرکت ملی گاز ایران از یک سو و جنگ دونگ هیان، مدیرعامل و جنگ جون یو رئیس بخش نفت، گاز و انرژی گروه اس کی تلکوم از سوی دیگر امضا شد.
 
حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در این آیین گفت: امیدواریم در فرصت کوتاهی که در تهران حضور دارید شاهد امضای قراردادهای بزرگی در حوزه های مختلف باشیم.
 
وی با اشاره به حضور رئیس جمهوری کره جنوبی در ایران و امضای قراردادهای تجاری افزود: شرکت ملی گاز ایران نیز در این مدت تفاهمنامه هایی در حوزه های مختلف امضا می کند.
 
به گفته عراقی، امیدواریم برگزاری جلسه های کارشناسی زمینه بیشتری برای همکاریهای مشترک مهیا کند. 
 
مدیرعامل گروه اس کی تلکوم نیز در این آیین گفت: شرکت متبوعش به عنوان یکی از شرکتهای بزرگ دنیا در حوزه ساخت سیستمهای اندازه گیری و کنتورهای هوشمند فعالیت می کند.
 
جنگ دونگ هیان با بیان این که شرکت اس کی تلکوم، دومین شرکت بزرگ دنیا در حوزه ساخت سیستمهای اندازه گیری است، افزود: دقت محصولات این شرکت در حوزه اندازه گیری بیش از 98 درصد بوده و از سوی آزمایشگاههای بین المللی «صلاحیت عالی» دارد.
 
به گفته وی، امیدواریم بتوانیم روابط بیشتری با شرکت ملی گاز ایران در حوزه های اشاره شده داشته باشیم.
 
رئیس بخش نفت، گاز و انرژی گروه اس کی تلکوم نیز در این آیین اظهار کرد: این گروه دارای بخشهای مختلفی است و نخستین شرکت بزرگ دنیا در حوزه آی سی تی و دومین شرکت بزرگ دنیا در زمینه ساخت «سیمولاتور» است.
 
جنگ جون یو افزود: این شرکت مشتری نفت و میعانات گازی ایران بوده و طی سالهای گذشته همکاری خوبی با شرکت ملی نفت ایران داشته است.
 
وی ادامه داد: امیدواریم پس از امضای این یادداشت تفاهم، زمینه های همکاری با شرکت ملی گاز ایران نیز مهیا شود.
کد خبر 259319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =