۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
  • کد خبر: 259323
حضور اوپک و جی یی سی اف در بیست و یکمین نمایشگاه نفت

سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و مجمع کشورهای صادرکننده گاز در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار شانا، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران یکی از مهمترین تحولات نفتی جهان است که فرصت مناسبی برای معرفی توانمندیها، دستاوردهای علمی، اقتصادی و تبادل تجربیات، اطلاعات و همچنین آشنایی بیشتر جامعه صنعت نفت با این سازمانهاست.

ایران به عنوان یکی از بنیانگذاران هر دو سازمان، نقش اصلی را در شکلگیری و همراهی فعالیتهای اوپک و مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی یی سی اف) دارد. در فرصت نمایشگاه، اطلاعات تخصصی در مورد اهداف و کارکرد این دو سازمان با کمک آمار و ارقام ارائه خواهد شد.

کارشناسانی از  هر دو سازمان که مستقر در قطر و اتریش هستند، به همراه کارشناسان مدیریت امور اوپک و روابط با مجامع انرژی در طول برگزاری نمایشگاه آماده ارائه اطلاعات درباره وظایف، فعالیتها و چشم انداز این دو سازمان مهم عرضه انرژی جهان هستند.

به گزارش شانا، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 16 تا 19 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.

  

کد خبر 259323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =