گروه اس کی تلکوم کره جنوبی کنتور هوشمند می سازد

گروه اس کی تلکوم کره جنوبی (SKTELECOM) با ایجاد یک یاپلوت و همکاری شرکای ایرانی، کنتور و سیستمهای اندازه گیری هوشمند مورد نیاز شرکت ملی گاز ایران را می سازد.

مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران در آیین امضای یادداشت تفاهم همکاری میان شرکت متبوعش و گروه اس کی تلکوم کره جنوبی گفت: با توجه به تجربه ای که گروه اس کی تلکوم در زمینه سیستمهای هوشمند و مخابرات دارد مذاکراتی از سوی شرکت ملی گاز ایران با این شرکت انجام شد.
 
عزیزا... رمضانی با بیان این که ایران یکی از بزرگترین شبکه های گازرسانی دنیا را در اختیار دارد، افزود: با توجه به توسعه زیرساختهای گازرسانی در کشور، ایران بیشترین تعداد مشترکان گاز دنیا را نیز در اختیار دارد بنابراین استفاده از سیستمهای هوشمند برای استفاده بهینه از گاز برای مصرف کنندگان بویژه بخش خانگی بسیار مهم است.
 
وی ادامه داد: هم اکنون 20 میلیون مشترک خانگی از مزایای گاز طبیعی برخوردارند و تمام صنایع و نیروگاههای کشور نیز از گاز طبیعی استفاده می کنند.
 
مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: روزانه 700 میلیون مترمکعب گاز در ایران تولید و مصرف می شود بنابراین موضوع اندازه گیری گاز برای شرکت ملی گاز ایران بسیار مهم است.
 
به گفته وی، یادداشت تفاهم همکاری بین شرکتهای ملی گاز ایران و گروه اس کی تلکوم در رابطه با سیستمهای هوشمند تدوین شده است.
 
رمضانی تاکید کرد: کارشناسان گروه اس کی تلکوم و شرکای ایرانی آن جلسه های مختلفی با کارشناسان ما در مدیریت گازرسانی داشته اند و براساس آن مذاکرات، یادداشت تفاهم همکاری مشترک تهیه و امضا شده است.
 
وی اظهار کرد: براساس این یادداشت تفاهم، قرار است در مدت 45 روز یک پروژه پایلوت تعریف و به دو شرکت معرفی شود.
 
مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: بر این اساس نمایندگان دو شرکت یک کارگروه مشترک تشکیل می دهند و در رابطه با امکان سنجی و چگونگی همکاری بیشتر با یکدیگر مذاکره می کنند.
 
رمضانی تاکید کرد: مطمئنا در صورتی که این پروژه پایلوت به خوبی تعریف و به نتیجه برسد راه برای اجرای پروژه های دیگر هموار خواهد شد.
کد خبر 259330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =