۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
  • کد خبر: 259349
حضور فعال شرکت ملی حفاری در نمایشگاه نفت ایران

شرکت ملی حفاری ایران در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضوری فعال خواهد داشت.

به گزارش شانا، شرکت ملی حفاری ایران امسال برای نمایش تازه ترین دستاوردهای خود در زمینه فعالیتهای حفاری و خدمات حفاری در بیست و یکمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، در سالن شماره هفت مستقر می شود. 

شرکت ملی حفاری ایران همچنین در سالن 15 نمایشگاه، فضای مناسبی برای جلسه ها و نشست مدیران و مسئولان شرکت با سازندگان و صنعتگران قطعات و تجهیزات داخلی و شرکتهای خارجی حاضر در نمایشگاه پیش بینی کرده است.

در غرفه اختصاصی شرکت ملی حفاری ایران کارشناسان بخشهای مختلف این شرکت درباره معرفی توانمندیها، تعامل با سازندگان و صنعتگران، فعالیتهای انجام شده در راستای طراحی، مهندسی ساخت و بومی سازی قطعات و تجهیزات کاربردی در صنعت حفاری به مراجعان و علاقمندان توضیح می دهند.  

همچنین درباره زمینه های سرمایه گذاری و همکاری با شرکتهای بین المللی در زمینه تامین کالا، تجهیزات، دکلهای حفاری خشکی و دریایی و اجرای پروژه های مشترک منطقه ای رایزنی خواهد شد. 

براساس برنامه ریزی صورت گرفته، تیمهای کارشناسی و تخصصی این شرکت از واحدهای بازاریابی، تدارکات و امور کالا، فنی و پژوهشی در مدت برپایی نمایشگاه با حضور در غرفه ها از نزدیک با نمایندگان شرکتهای حاضر در نمایشگاه گفتگو و تبادل نظر می کنند.

به گزارش شانا، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ١٦ تا ١٩ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار می شود. 

کد خبر 259349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =