مدیریت بازار مصرف از مهمترین وظایف توزیع کنندگان گاز مایع است

مدیریت بازار مصرف و تشکیل تیم بازرسی و استانداردسازی برای رفع نواقص تاسیسات گاز مایع در استان گیلان ضروری است.

به گزارش شانا، علی اصغر عباسی، در نشست «بررسی و توزیع گاز مایع" از شرکت‌های موزع برای توزیع مناسب سوخت زمستان پارسال و فروردین ماه امسال تشکر و قدردانی کرد.

وی، تعداد مصرف‌ کنندگان ‌گاز مایع در استان گیلان را  59 هزار و 919 هزار خانوار اعلام کرد و گفت: بیشترین تعداد خانوار در نواحی مرکزی و لاهیجان ساکن هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌ نفتی منطقه گیلان، از توزیع 135 میلیون و 718 هزار لیتر فرآورده نفتی اعم از بنزین، نفت‌گاز و نفت‌سفید در فروردین امسال خبر داد.
وی ادامه داد: این میزان فرآورده از طریق پنج هزار و 537 نفت‌کش در سطح منطقه توزیع شده است.

عباسی اظهار کرد: در این بازه زمانی 499 هزار لیتر فرآورده ATK برای مصرف 167 فروند پرواز توسط 16 نفت‌کش به فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل ارسال شده است.

وی، با تاکید بر صرفه جویی سوخت در استان گیلان گفت: صرفه‌جوئی در مصرف سوخت و جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت مایع، پیشگیری از قاچاق احتمالی و کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی مایع را نیز به دنبال خواهد داشت.

در این نشست هر یک از رؤسای نواحی 9 گانه منطقه گیلان (رشت، انزلی، آستارا، رودبار، تالش، رودسر، لاهیجان، صومعه‌سرا و انزلی ) مواردی را درباره تامین و توزیع فرآورده و چگونگی تخصیص سوخت به بخشهای مختلف کشاورزی، صنعتی و خانوار بیان کردند.

کد خبر 259359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =