برندگان مناقصه حفاری 20 حلقه چاه آزادگان بزودی مشخص می‌شوند

برندگان مناقصه حفاری 20 حلقه چاه آزادگان جنوبی پس از پایان ارزیابی کیفی پیمانکاران، بزودی مشخص می شوند.

محمود مرعشی، مجری طرح توسعه آزادگان جنوبی امسال را به لحاظ حفاری، سال مهمی برای این میدان برشمرد و به خبرنگار شانا، گفت:‌ حفاریهای میدان آزادگان جنوبی سال 95 به مرور زمان به پایان می رسد.

براساس قرارداد، حفاری 40 حلقه چاه از میدان آزادگان جنوبی به شرکت ملی حفاری ایران و 20 حلقه چاه به شرکت پدکس واگذار شده است.  

مجری طرح توسعه آزادگان جنوبی با اشاره به برگزاری مناقصه 20 حلقه چاه آزادگان جنوبی، گفت: ارزیابی کیفی پیمانکاران به پایان رسیده است و اکنون در مرحله توزیع اسناد فنی هستیم که طبق برنامه، پیمانکاران پس از توزیع اسناد فنی سه هفته فرصت دارند پیشنهادهای مالی و فنی خود را ارائه کنند.

وی با بیان این‌که انتظار داریم بزودی تکلیف برندگان این مناقصه مشخص شود، اظهارکرد: هم اکنون 18 دکل در آزادگان جنوبی فعالیت می‌کنند که با مشخص شدن برندگان این مناقصه، چهار دکل دیگر به این منطقه منتقل می‌شود. 

مرعشی حفاری انجام شده در این میدان را پارسال 160 هزار متر اعلام کرد و افزود: این مقدار حفاری جدای از عملیات تکمیل چاههاست. ضمن این که با ورود رشته‌های تکمیلی در روزهای پایانی پارسال، 30 حلقه تکمیل شد و تا 2 ماه دیگر 20 حلقه چاه دیگر تکمیل می‌شود.

 

کد خبر 259403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =