11 فرصت سرمایه گذاری پژوهشگاه صنعت نفت معرفی می شود

11 فرصت همکاری و سرمایه‌گذاری پژوهشگاه صنعت نفت در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، پژوهشگاه صنعت نفت در نمایشگاه صنعت نفت امسال، فرصتهای همکاری و سرمایه گذاری خود را در سه محور «شریک مطمئن برای شرکت¬های E&P بین المللی» در حوزه صنایع بالادستی، «توسعه و تجاری‌سازی فناوری» در صنایع پایین دستی و «تعهد به توسعه پایدار» در حوزه محیط زیست و انرژی معرفی و ارائه می کند.

11 فرصت فناورانه پژوهشگاه صنعت نفت با تمرکز بر استفاده حداکثری از توان داخلی و شکل‌گیری و گسترش همکاریهای دو یا چندجانبه با صاحبان فناوری دنیا به منظور پاسخگویی به نیاز‌های اساسی صنعت نفت و گاز کشور تعریف شده است تا از فرصت حضور گسترده شرکت‌ها و موسسات داخلی و خارجی، بهره‌ حداکثری حاصل شود.

5 فرصت همکاری و سرمایه گذاری در حوزه پایین دستی

پژوهشگاه صنعت نفت با صدور دانش فنی و خدمات مهندسی 9 واحد پالایشگاهی، اولین تجربه برون مرزی خود را در زمینه صادرات خدمات فناورانه تجربه می‌کند و با توجه به اولویت‌های حوزه پایین‌دستی، این مرکز پژوهشی برای همکاری با صاحبان فناوری دنیا در حوزه های LNG، پالایشگاه¬های کوچک، GTL (مایع سازی گاز)، فرآورش میعانات گازی و HDS آمادگی دارد.

4 فرصت همکاری و سرمایه گذاری در حوزه بالا دستی

پژوهشگاه صنعت نفت فرصت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری خود را در حوزه بالادستی نیز  در چهار بخش فناوری نانو در سیالات حفاری چاه‌های هیدروکربنی، طراحی نوین ساخت سیالات حفاری سبک و فوق سبک، سیستم‌های منحرف کننده محلول‌های اسیدکاری برای کاهش افت تولید در مخازن عملیاتی و نرم افزارهای تخصصی حوزه بالادستی در نمایشگاه معرفی و ارائه می کند.

بر پایه این گزارش، نرم‌افزارهای قابل ارائه این پردیس شامل پیش‌بینی میزان تشکیل آسفالتین پارس، مدل ساز حوضه‌های رسوبی پارس یک بعدیPBM-1D و نرم افزار مدیریت چاه پارس PWM است.

2 فرصت همکاری و سرمایه گذاری در زمینه انرژی و محیط زیست

کاهش شدت مصرف انرژی در مجتمعهای پتروشیمی  و جاذب لکه های نفتی، دو فرصت همکاری با شرکت‌های داخلی و خارجی در زمینه انرژی و محیط زیست پژوهشگاه صنعت نفت به شمار می‌رود.

نمایشگاه بیست و یکم صنعت نفت ایران با شعار «سرمایه و انتقال فناوری»،  فرصت مناسبی برای شکل گیری و گسترش همکاری با شرکت‌های داخلی و خارجی در حوزه‌های فعالیتی مراکز پژوهشی و تحقیقاتی به منظور بومی سازی دانش‌های فنی مورد نیاز صنعت نفت کشور، توسعه فناوری‌های ملی و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای ارائه توانمندی‌ها و همکاری‌های دو یا چند جانبه با صاحبان فناوری است.

کد خبر 259406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =