صنعت نفت را  خانواده خود می دانیم

عضو شورای اسلامی بخش چاه مبارک با بیان این که صنعت نفت را خانواده خود می داند، گفت: طی 2 سال اخیر 60 نفر از جوانان تحصلیکرده عسلویه جذب رسمی این صنعت شده اند.

به گزارش شانا، بوهندی کمالی، عضو شورای اسلامی بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه در دیدار اعضای این شورا با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اظهارکرد: صنعت نفت تاکنون خدمات خوبی به جامعه محلی ارائه کرده است و ما به عنوان بخشی از بدنه اجتماعی منطقه، صنعت نفت را از خانواده خود می‌دانیم.

وی با بیان این‌که خوشبختانه در دوسال اخیر شاهد اقدامات خوبی در سطح منطقه بوده‌ایم، گفت: فعالیتهای مستمر در عرصه مسئولیتهای اجتماعی، اقدامات موثر درحوزه محیط زیست و توجه به نیروهای بومی در بحث اشتغال از مهمترین حوزه‌های مورد توجه در این بخش است. 

عضو کارگروه اشتغال شهرستان عسلویه با اشاره به جذب رسمی 60 نفر از جوانان این شهرستان در 2 سال اخیر، اظهارکرد: جذب این تعداد از نیروهای تحصیلکرده شهرستان عسلویه طی  15 سال اخیر بی سابقه بوده است که تحقق این امر در نتیجه برنامه‌ریزیهای سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بوده است.

نایب رئیس موسسه مردم نهاد توسعه پایدار نایبند با اشاره به رویکرد سازمان منطقه ویژه مبنی بر توسعه  پایدار منطقه، گفت: جامعه محلی و صنعت نفت مکمل یکدیگر هستند و ما صنعت نفت را از خانواده خود می‌دانیم.

عضو شورای بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه افزود: خوشبختانه برنامه ها و راهکارهای خوبی از سوی مسئولان وزارت نفت برای بهبود وضع محیط زیست منطقه تدوین شده است؛ ضمن این که مشاهدات عینی نیز از کاهش شدید فلرینگ در پالایشگاههای پارس جنوبی حکایت دارد. 

کد خبر 259472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =