دست‌نشان:  نفت را لیگ برتری می کنیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی پرگل مقابل شهرداری اردبیل، گفت: حالا دیگر سرنوشت صعود دست خودمان است.

به گزارش خبرنگار شانا، نادر دست نشان سرمربی نفت آبادان، درباره پیروزی 5 ـ صفر مقابل شهرداری اردبیل گفت: پیش بینی می‌کردیم که بازی سختی مقابل شهرداری داشته باشیم و اتفاقا همین گونه هم شد و تیم حریف بازی خوبی را شروع کرد اما خوشبختانه پس از این که توانستیم به گل نخست دست یابیم در ادامه هم موفق ظاهر شدیم. به هر حال دیروز روز بد تیم شیخ لاری و روز خوب ما بود.

سرمربی نفت آبادان در ادامه با اشاره به حمایت هواداران و حضور پر شور آنها، گفت: در ابتدایی که من هدایت تیم نفت را برعهده گرفتم فکر نمی‌کردم که به آبادان آمده ام زیرا هواداران ناامید شده بودند و از تیم حمایت چندانی نمی کردند اما روز گذشته خوشبختانه 10 هزار هوادار به ورزشگاه آمدند و این نشان می‌داد که تماشاگران با تیم آشتی کرده اند.

دست نشان در ادامه در خصوص این که حالا به کسب سهمیه از قبل امیدوار تر شده است گفت: درست است که الان در رتبه سوم ایستاده ایم و شانس نخست کسب سهمیه هستیم اما کار تمام نشده است زیرا دوبازی سخت دیگر داریم یک بازی مقابل فجر سپاسی داریم که رقیب مستقیم ماست و بازی دیگرمان مقابل داماش خواهد بود. حال با تمام این اوصاف کار دردست خودمان است.

دست نشان در مورد حمایت مسئولان از تیم گفت: باشگاه نفت امکانات سخت افزاری بسیار خوبی دارد و واقعا تشکیلات یک باشگاه حرفه‌ای را دارد. این تیم می‌تواند در لیگ برتر موفق باشد زیرا مسئولان باشگاه به تیمهای پایه توجه زیادی دارند و برای آنها هزینه می‌کنند هرچند پرداختی ما از تیمهای خونه به خونه، ماشین سازی، پیکان و سایر رقبایمان کمتر باشد اما بازیکنان با غیرت و تعصب در میدان حاضر می‌شوند و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهند.

دست نشان در مورد این که آیا برای سال آینده هم سرمربی تیم خواهد بود یا خیر گفت: من در تیمهای مختلفی سرمربی بوده ام. در مس کرمان مربیان صاحبنامی بودند که نتوانستند این تیم را به لیگ برتر بیاورند اما من این کار را کردم و یک سال دیگر هم در این تیم بودم اما متاسفانه در تیمهایی چون استیل آذین، نفت و غیره این اتفاق رخ نداد و به من  لقبی دادند که در ابتدا از‌ آن خوشحال بودم اما پس از آن برایم ناراحت کننده بود. به ما می‌گفتند استاد آوردن تیمها از لیگ دسته یک به لیگ برتر. به هر حال مسئولان باشگاه نفت طی صحبتهایی که با من داشتند خواهان مربیگری من در لیگ برتر بودند و حالا باید ببینیم شرائط در ادامه راه چگونه می‌شود.
کد خبر 259491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =