شمسایی:  اولویت اصلی ما جام باشگاههای آسیاست

مربی – بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید برخی بازیکنان و مربیان این تیم قصد جدایی از این باشگاه را دارند و اگر لازم باشد فصل جدید را با بازیکنان جوان و گمنام آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، وحید شمسایی  مربی – بازیکن تاسیسات دریایی، درباره وضع تیم فوتسال تاسیسات دریایی در فصل نقل و انتقالات، و این که چه برنامه ای دارند گفت: ما در طول هفته‌ گذشته صحبتهایی را با هیئت مدیره باشگاه داشته‌ایم و به همه بازیکنان و مربیان حق انتخاب دادیم. در روزهای آینده مشخص می‌شود که چه کسانی با ما می‌مانند و چه کسانی از تیم ما جدا خواهند شد.

مربی – بازیکن تاسیسات دریایی در این باره که پیش از این گفته بود تمرینات تیمش از پانزدهم و بیستم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، افزود: مدیر‌عامل تیم‌مان در حال‌ حاضر در ایران حضور ندارد و خود من هم دو روزی است که به ایران بازگشته‌ام. به همین دلیل تا حدودی کارهای ما عقب افتاده است، اما آقای رمضانی مسئولیت پیگیری سالن تمرین و وسایل اولیه تیم را برعهده دارد تا بزودی تمرینات را‌ آغاز کنیم.

شمسایی دراین باره که پیش از این گفته بود با وجود بازیکنان ایرانی به سمت بازیکنان خارجی نمی‌رود، اما در حال‌ حاضر و با سرمایه‌گذاری چند تیم فوتسال قصد جذب بازیکن خارجی را هم دارد، گفت: ما برنامه‌ای را برای چند تورنمنت مختلف ترسیم کرده‌ایم. ابتدا در نخستین دوره جام باشگاههای جهان که به صورت رسمی و آزمایشی زیر نظر فیفا برگزار می‌شود شرکت خواهیم کرد. بهترین تیمهای جهان در این مسابقات حضور دارند، ولی باز هم اولویت اصلی ما جام باشگاههای آسیاست و باید با آمادگی بالایی در این مسابقات شرکت کنیم.

خو‌شبختا‌نه فوتسال ما به جایی رسیده است که دو، سه تیم خوب سرمایه‌گذاری مناسبی را در این رشته انجام داده‌اند و در این شرائط برخی بازیکنان‌ ما هم آهنگ جدایی سر داده اند و قصد جدایی دارند. من بازیکنانی را می‌خواهم که با تمام وجود برای تیم بازی کنند. اگر توانسته‌ایم در این سال‌ها به اهدافمان برسیم به دلیل پایبندی روی اصولمان بوده است. الان هم می‌گویم اگر بازیکنی نمی‌خواهد باشد به سراغ بازیکنان جوان می‌روم و راه موفقیت را با آنها پیش می‌گیرم، همان طور که در تیم دبیری و در سال نخست حضورم در تاسیسات دریایی این کار را کردم. 

مربی – بازیکن تاسیسات دریایی در واکنش به جدایی چند مربی و بازیکن تاسیسات دریایی از جمله امیر شمسایی ـ برادرش ـ از این تیم، گفت: امیر شمسایی هم حق انتخاب دارد. او بزرگتر من است و هر جا که رفته ام او هم با من بوده است. از همان زمان فولاد ماهان که در نیمفصل به این تیم رفتم شمسایی را هم بردم. در تیم دبیری و تاسیسات دریایی نیز او به همراه من بود. الان شرائطی به وجود آمده است که او علاقه ای به همکاری ندارد. او بزرگتر من است و برای خود تصورات ذهنی دارد و حق طبیعی اوست که از تیم جدا شود و با تیم دیگری به توافق برسد.
فرد دیگر سیامک داداشی که دوست صمیمی و چندین و چند ساله من است. تا به حال با او صحبتی نکرده‌ام و باید ببینم او می‌خواهد در کنار ما باشد یا نه. نفر بعدی هم کسی است که علاقه‌ای به بردن نامش ندارم، اما هر چه که دارد از همکاری با ماست. این فرد هر سال جمعا حدود 10 میلیون تومان دریافت می‌کرد، اما او در سه سال گذشته و پس از همکاری با ما 300 میلیون تومان دریافت کرده است. یکسری از بازیکنان هم مانند او شده‌اند. من همیشه صادقانه کار کرده‌ام و سعی می‌کنم هر کجا که باشم 99 درصد صحبتهایم اجرایی شود. اگر قرار است کسی با ما همکاری کند باید به منافع‌اش هم برسد. ما ارقام نجومی نمی‌دهیم، اما تا ریال آخر به تعهداتمان عمل می‌کنیم. ما سعی می‌کنیم راه خودمان را برویم و به اهدافمان دست یابیم.
دیگر فکر نمی‌کنم که امیر شمسایی بخواهد با ما همکاری کند و از امروز گزینه‌های دیگر را بررسی می‌کنم و تا 10 روز دیگر هم تمریناتمان آغاز می‌شود.
کد خبر 259493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =