کارگروههای فنی - مدیریتی برای پیگیری تفاهمنامه ایران تشکیل می شود

مدیرامور بین الملل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به امضای تفامنامه سه جانبه میان این شرکت با زیمنس و او تی سی از تشکیل دو کارگروه فنی و مدیریتی همسو با امضای این تفاهمنامه ظرف 6 ماه آینده خبرداد.

عزیزالله رمضانی در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این که امضای تفاهمنامه سه جانبه میان شرکت ملی گاز ایران، زیمنس و او تی سی دو مرحله دارد، تصریح کرد: در مرحله نخست، نیازآینده صنعت گاز به ماشینهای دوار و در مرحله دوم چگونگی بازسازی، نوسازی و افزایش راندمان دستگاههای موجود و قدیمی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان این که همسو با این یادداشت تفاهم قرار است ظرف مدت 3 تا 6 ماه  دو کارگروه تشکیل شود، تصریح کرد: این کارگروهها، شامل کارگروه مدیریت و کارگروه فنی می شود که قراراست درباره مباحث مدیریتی و مسائل فنی بحث کنند و گزارششان را به کمیته اصلی تحویل دهند.

تفاهمنامه سه جانبه شرکت ملی گاز ایران با زیمنس و شرکت توربو کمپرسور نفت (OTC) عصردیروز (سه شنبه، ١٤ اردیبهشت ماه) به امضای حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، زیگفرید روسورم، مدیرفناوری زیمنس و سعید مهتدی، مدیرعامل شرکت توربوکمپرسورنفت (اوتی سی) رسیده است.

کد خبر 259538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =