۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
  • کد خبر: 259581
نفتیها بهتر گلف بازی کردند

رقابتهای دور رفت از مرحله پایانی لیگ برتر گلف کشور با صدرنشینی تیمهای نفتی حاضر در این رقابتها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، رقابتهای دور رفت از مرحله پایانی لیگ برتر گلف کشور در مسجدسلیمان برگزار شد، که تیمهای نفتی حاضر در این رقابتها با برتری مقابل حریفانشان گام بلندی برای قهرمانی برداشتند.

تیم گلف نفت مسجدسلیمان در این مرحله  ابتدا به مصاف تیم هیئت گلف تهران رفت که در پایان با حساب 4 ـ 2 حریف خود را شکست داد. در بازی همزمان نیز شرکت ملی‎حفاری اهواز به مصاف آزادگان مسجدسلیمان رفت که در پایان 4 ـ یک برنده شد.

سپس در روز دوم این رقابتها  که  با برگزاری 2 مسابقه پیگیری شد، ابتدا ملی‎حفاری رودرروی هیئت گلف تهران قرار گرفت که نفتیها توانستند با نتیجه  5 ـ  صفر بازی را به نفع خود رقم بزنند . در دیگر بازی همزمان نیز دو تیم همشهری نفت و آزادگان مسجدسلیمان به دیدار یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 5 ـ یک به سود نفت پایان یافت.

در جدول رده‎بندی مسابقات هم اینک ملی‎حفاری اهواز و نفت مسجدسلیمان هر دو با 6 امتیاز به ترتیب رده‎های نخست را در اختیار دارند و هر دو تیم که جزو تیمهای مقتدر لیگ برتر کشور محسوب می شوند رقابت نفسگیر و جانانه ای برای کسب جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر دارند.  

روز نخست از دور برگشت مرحله پایانی لیگ برتر گلف ، پنجشنبه و جمعه (شانزدهم و هفدهم اردیبهشت ‎ماه) با انجام 2 بازی در مسجدسلیمان پیگیری می‎شود که طی آن ملی‌حفاری و هیئت گلف تهران به ترتیب رودرروی نفت مسجدسلیمان و آزادگان مسجدسلیمان قرار خواهند گرفت.

کد خبر 259581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =