فرآیندها ی بهداشت و درمان اهواز مکانیزه شد

با همکاری گروهی از مهندسان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نوبت دهی پزشک، دریافت و چاپ جواب آزمایشها از طریق درگاه اینترنتی فراهم شد.

فرهاد کلانتری، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز درگفتگو با خبرنگار شانا با بیان این که فرآیندهای بهداشت و درمان اهواز امسال مکانیزه، هماهنگ و یکپارچه شد، در این زمینه گفت: با همکاری گروهی از مهندسان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با هدف تکریم مراجعه کنندگان امکان طی فرآیندها بخصوص نوبت دهی پزشک، دریافت و چاپ جواب آزمایشها از طریق درگاه اینترنتی فراهم شد.

کلانتری درادامه افزود: بیمارستان نفت اهواز یکی از مراکز پیشرو در سیستم مکانیزه و نظام مدیریت یکپارچه بیمارستان (HIS) است و به این ترتیب جمعیت تحت پوشش قادر خواهند بود جواب آزمایشهای خود را از طریق درگاه اینترنتی مشاهده و دریافت کنند.

وی صرف وقت، خروج از محل کار، مصرف بنزین، مخاطرات احتمالی و مسائل زیست محیطی را از جمله مشکلات عمده بیماران در گذشته برای دریافت آزمایشها دانست و افزود: امسال با راه اندازی این سامانه بیماران قادر خواهند بود با دسترسی به درگاه اینترنتی برای دریافت جواب بدون مراجعه به بیمارستان جواب بگیرند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز تصریح کرد: به منظور حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از دسترسی به اطلاعات پزشکی افراد، برای ورود به سیستم از شماره کارمندی و کد ملی استفاده شده است و امکان تغییر رمز نیز در آن وجود دارد.

وی به نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: اجرایی شدن برنامه های سازمان بهداشت و درمان در پیشرفت همه جانبه خدمت رسانی به کارکنان صنعت نفت با بالاترین کیفیت است.

وی  افزود: بزودی اپلیکیشن بیمارستان بزرگ نفت اهواز ابتدا برروی موبایلهای اندرویدی و پس از آن بر روی موبایلهای با سیستم عامل IOS ارائه می شود و شخص می تواند از این طریق از هر نقطه دنیا با بیمارستان بزرگ نفت اهواز ارتباط برقرار کند.

دکتر کلانتری اظهار داشت: نسخه جدید و  روزآمد شده نوبت دهی غیر حضوری با قابلیتهای جدید از 16 اردیبهشت ماه آغاز به کار خواهد کرد.

به گفته وی در نسخه جدید امکان نوبت گیری برای همه همکاران در سطح شهرستانهای استان دیده شده و کارکنان صنعت نفت جهت اخذ نوبت کلینیک های تخصصی می توانند بدون حضور در بیمارستان نوبت گیری کنند.

شایان ذکر است: جمعیت تحت پوشش بهداشت و درمان اهواز با مراجعه به درگاه اینترنتی این مرکز به آدرس ahv.piho.ir می توانند با وارد کردن شماره پرسنلی و کد ملی خود، نتایج آزمایشهای خود را مشاهده و یا چاپ کنند.

بیمارستان بزرگ نفت اهواز با ظرفیت 350 تختخواب با بخشها و قسمتهای اورژانس وOPD ، بخشهای مختلف بستری (داخلی، جراحی،CCU ،ICU، زنان و زایمان و...)، رادیولوژی، توانبخشی (فیزیوتراپی،کاردرمانی و گفتار درمانی) کلینیکهای تخصصی،داروخانه تخصصی،داروخانه عمومی، اتاق عمل بزرگ، حوادث و دیالیز به کارکنان صنعت نفت خدمت رسانی می کند.

کد خبر 259593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =