تولیدکنندگان داخلی در اولویت نمایشگاه امسال قرار دارند

تولیدکنندگان داخلی در اولویت نمایشگاه امسال قرار دارند و اگر نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امسال را با دوره های پیش از تحریمها مقایسه کنیم، تفاوت کاملا مشهود خواهد بود.

معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: در دوره های پیشین نمایشگاه بخشی از کالاها از شرکتهای خارجی تامین می شد و این درحالی است که هم اکنون خوشبختانه امکان خرید این کالاها از شرکتهای داخلی مهیا شده است.
 
عبدالحسین ثمری افزود: براین اساس بیشترین زمان را در نمایشگاه امسال برای بهره مندی از توان شرکتهای داخلی خواهیم گذاشت.
 
وی ادامه داد: در این نمایشگاه از فناوری جدید شرکتهای خارجی نیز بی بهره نخواهیم بود چراکه تکنولوژیهای جدید می تواند به بهینه سازی در مصرف انرژی نیز منجر شود که موضوعی بسیار مهم برای ما به شمار می رود.
 
معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران با بیان این که باید توجه داشت که ایران سومین تولیدکننده گاز طبیعی در دنیا است و نخستین منابع گازی دنیا را نیز در اختیار دارد، اظهار کرد: مردم ایران باید توجه داشته باشند که ذخایر گاز کشور موجب نشود بیش از حد گاز مصرف کنیم.
 
وی با بیان این که اگر در بخشهای مختلف مصرف از فناوریهای جدید استفاده شود، وضع مناسب و بهینه تری خواهیم داشت، ادامه داد: باید توجه داشت که گاز طبیعی در نقاط دوردست و بد آب و هوا و با سختی فراوان تولید می شود و نباید آن را بیهوده هدر داد.
کد خبر 259598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =