توسعه فناوریهای دانش بنیان در دستور مجتمع گاز پارس جنوبی قرار گرفت

اعضای شرکتهای دانش‌بنیان مستقر در پارک پردیس و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی باهدف رفع نیازهای فنی و فناوری در صنعت نفت و گاز و حمایت از تولیدات و دستاوردهای داخلی در این حوزه، نشست مشترکی برگزار کردند.

به گزارش شانا، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران در این نشست گفت: شرکت ملی گاز ایران با هدف تعامل و همکاری با پارک علم و فناوری گامهای مفیدی برداشته است و امیدواریم بتوانیم مدل کسب و کار جدیدی در جهت همکاری با شرکتهای دانش بنیان ایجاد کنیم.
 
سعید پاک سرشت افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز صنعتی کشور باید در این حرکت کوشا بوده و بتواند ارتباط خوبی با شرکتهای دانش بنیان داشته باشد.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه با همت و تلاش مدیران و همکاران در این مجتمع، هسته‌های خودکفایی بسیار خوبی شکل گرفته و در آینده شاهد فعالیتهای اثربخش و بزرگی خواهیم بود.  
 
وی اظهار کرد: امیدواریم با درخشش پارکهای علم و فناوری و رسیدن به جایگاه علمی در سطوح گسترده‌ صنعت نفت و گاز در قطب اقتصادی عسلویه، شرکتهای دانش بنیان بتوانند همسو با این صنعت به رشد و تبلوری نوین دست پیدا کنند. 
 
در ادامه‌، حسین صابری، معاون پارک علم و فناوری پردیس گفت: در راستای رفع نیازهای فناوری در صنایع بر اساس اولویتهای صنعتی و کمک به روند ارتقای سطح فناوری داخلی نیازمند حمایت شرکتهای کوچک و بزرگ هستیم و امروز رمز این موفقیت بزرگ برخورداری از دانش بومی است.
 
وی افزود: امیدواریم شرکتهای بزرگ در حوزه‌ صنعت نفت و گاز کشور بتوانند با فراهم کردن بستر تعامل و همکاری با شرکتهای دانش بنیان ما را در مسیر شکوفایی و پویایی بیشتر قرار داده تا بتوانیم نقش خود را تقویت کنیم.   
 
به گزارش شانا، با هدف معرفی دستاوردها و سطح توان فنی مهندسی شرکتهای داخلی و تقویت، تبلور شرکتهای دانش‌بنیان و تعامل و همکاری در استفاده از توان و ظرفیتهای پارکهای علم و فناوری، نشست مشترکی بین مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی و کارشناسان پارک علم و فناوری پردیس برگزار شد.
کد خبر 259614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =