اهداف و برنامه های شرکت پالایش و پخش در نمایشگاه نفت اعلام شد

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضوری فعال خواهد داشت.

محسن مومنی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفتگو با خبرنگار شانا با اعلام این خبر، گفت: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با شعار «توسعه پایدار، تولید روزآمد، خدمت مطلوب» با محوریت «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به فضای ایجاد شده در عرصه بین‌المللی و کشور، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی پالایش با برنامه‌ریزی متفاوتی در این نمایشگاه حضور می‌یابد.

مومنی، ارتقای کیفی فرآورده‌های تولیدی، ایجاد مجتمعهای کاهش نفت کوره در پالایشگاهها، ارائه نمونه‌های قطعات صنعتی مورد نیاز برای بازدید قطعه‌سازان، نقش شرکت ملی پالایش و پخش در اقتصاد دانش‌بنیان، ایجاد زمینه‌های لازم برای ارتباط مجموعه شرکت با بخش خصوصی با رویکرد تبلور اقتصاد مقاومتی، سوآپ نفت خام و فرآورده‌ نفتی، صادرات فرآورده‌ نفتی و بانکرینگ، برندسازی جایگاه‌های عرضه سوخت، احداث جایگاههای عرضه CNG و گاز مایع، فرصتهای سرمایه گذاری و جذب سرمایه برای اجرای طرحها و پروژه های شرکت ملی پالایش و پخش را از جمله محورهای کلان شرکت در این هماورد بزرگ صنعتی خواند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش، در ادامه به برگزاری نشست‌ و پنل ‌خبری در حاشیه نمایشگاه اشاره کرد و از برگزاری برگزاری پنل «فرصتهای سرمایه‌گذاری در پروژه‌‌های شرکتهای پالایش و پخش» به زبان انگلیسی صبح روز جمعه (یکم اریبهشت ماه) در سالن شماره یک (ساختمان اداری) خبر داد و گفت: این پنل در سه حوزه محوری پالایش، ذخیره‌سازی، انتقال و خطوط لوله و توزیع فرآورده‌های نفتی برگزار می‌شود.

به گفته مومنی، محورهای تعیین‌شده در «حوزه پالایش» پروژه‌های ارتقای کیفی فرآورده‌های تولید، کاهش نفت کوره و فرآورده‌های سنگین در پالایشگاههای تهران، بندرعباس و تبریز ، پروژه تولید کک نفتی مرغوب در پالایشگاه بندرعباس و پروژه‌های کاهش مصرف انرژی در پالایشگاه‌های تهران و تبریز است.

همچنین، در حوزه «ذخیره‌سازی، انتقال و خطوط لوله» احداث مخازن و پایانه نفتی جاسک و در حوزه «توزیع فرآورده‌های نفتی» احداث جایگاه‌های عرضه گاز مایع، برندسازی جایگاه‌ عرضه سوخت، صادرات فرآورده‌های نفتی و بانکرینگ، سوآپ نفت خام و فرآورده‌های نفتی، محورهای کلان برنامه های اجرای شرکت ملی پالایش و پخش خواهد بود.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران یادآور شد: شرایط لازم برای امضای پیش قرارداد و پیش تفاهمنامه احتمالی در حاشیه برگزاری نمایشگاه فراهم شده است.

وی، با اشاره به مساحت 240 متری غرفه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، گفت: غرفه این شرکت ماکتی متفاوت از یک سازه صنعتی و هنری است که فرآیند کامل پالایش و پخش را نشان می‌دهد.

مومنی، برنامه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در این نمایشگاه را، تمرکز و توجه به نیاز‌های این صنعت در قالب بومی‌سازی قطعات و تجهیزات، حمایت از سازندگان داخلی، جلب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و توجه به محیط‌ زیست و  HSE اعلام کرد.

وی ادامه داد: شرکت ملی پخش  فرآورده‌های نفتی در نمایشگاه امسال با حضور در سالن شماره 8و 9، با هدف برقراری ارتباطی دوسویه و شایسته میان مشتریان و مدیران، الگوبرداری و مذاکره برای امضای پیش تفاهمنامه غرفه مدیریت بین‌الملل را در جمع اتحادیه واردات و صادرات میان مشتریان برپا کرده است.

شایان ذکر است بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ١٦ تا ١٩ اردیبهشت‌ ماه از ساعت 10 الی 16 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود. 

کد خبر 259619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =