پژوهشگاه نفت 17 سند همکاری با طرفهای داخلی و خارجی امضا می‌کند

17 قرارداد، توافق و تفاهم نامه پژوهشی میان پژوهشگاه صنعت نفت و طرفهای داخلی و خارجی آن در راستای راهبردهای صنعت نفت و برنامه‌های راهبردی پژوهشگاه در سه حوزه بالادستی، پایین دستی و انرژی و محیط زیست در بیستمین و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران امضا می‌شود.

به گزارش شانا، موسسه علوم زمینی و منابع معدنی کره (KIGAM) قرار است روز پنجشنبه (16 اردیبهشت ماه) در این نمایشگاه توافقهایی را در حوزه کاری دو طرف که بیشتر بر حوزه‌های بالادستی معطوف است را با پژوهشگاه صنعت نفت امضا کند، همچنین می توان به پنج مورد موافقتنامه همکاری شرکت نفت مناطق مرکزی و موافقتنامه همکاری مشترک علمی و پژوهشی با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در روز نخست نمایشگاه اشاره کرد.

تفاهمنامه بررسی رخساره‌ها، محیط رسوبی، چینه‌نگاری سکانسی و فرآیند‌های دیاژنتیکی کنترل‌کننده خواص مخزنی در سازند‌های مزدوران و شوریچه در میدان گازی خانگیران و گنبدلی حوضه رسوبی کپه داغ، شمال شرق نیز میان پژوهشگاه و دانشگاه فردوسی مشهد در روز نخست امضا می شود.

این گزارش می‌افزاید: پژوهشگاه و شرکت راهبرد انرژی البرز روز جمعه (17 اردیبهشت ماه) برای شرکت در اجرای پروژه‌های ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز EOR، جمع آوری ذخیره‌ساز co2 تفاهمنامه همکاری مشترک امضا می‌کند.

تفاهمنامه علمی، آموزشی و پژوهشی با شرکت توسعه و ارتقای ایمنی نیروگاهی اتمی (توانا)، 2 تفاهمنامه در زمینه‌های اصلاح کیفیت لجن بیولوژیک با استفاده از سامانه آب‌گیری برای تولید کود مصرفی در مجتمع و بررسی رسوب‌گذاری و رشد جلبکی و روشهای کنترل آن در تاسیسات سرمایش و گرمایش با مجتمع آموزشی محمود آباد روز یکشنبه (19 اردیبهشت ماه) امضا می شود.

به گزارش پژوهشگاه صنعت نفت، براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده روز یکشنبه نیز تفاهمنامه سه ‌جانبه‌ای میان پژوهشگاه، شرکت ملی گاز ایران و شرکت اکسون شیمی جنوب با موضوع ساخت صنعتی و بومی‌سازی آنتی فوم پایه سیلیکونی امضا می‌شود.

این گزارش می افزاید: پژوهشگاه با سازمان انرژی اتمی  در زمینه طراحی و ساخت یک دستگاه سانتریفیوژ که چندی پیش تفاهمنامه آن به انجام رسیده بود در غرفه این مجموعه در نمایشگاه امضا می شود.

شایان یادآوری است که پژوهشگاه وشرکت سروک کیش در حوزه صنایع بالادستی و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و دانشگاه فردوسی مشهد با این مجموعه موافقتنامه سه جانبه‌ای امضا می‌کنند.

کد خبر 259629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =