مذاکره بازوی تجاری هلدینگ خلیج فارس با 3 شرکت بزرگ اروپایی

مدیرعامل شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس با بیان این که در ایام نمایشگاه بیست و یکم صنعت نفت مذاکراتی با سه شرکت بزرگ اروپایی در زمینه فروش و مشارکت در بحث تولید محصول خواهیم داشت، گفت: هم اکنون شرکتهایی از کشورهای هلند، سویس و آلمان تمایل به همکاری در صنعت پتروشیمی ایران دارند.

محمد حسین کاکویی نژاد در گفتگو با خبرنگار شانا، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاههای بین المللی در صنعت نفت فرصت مناسبی است تا شرکتها بتوانند توانایی ها و محصولات خود را به رقبا و مشتریان خود ارائه کنند، در این دوره از نمایشگاه صنعت نفت شاهد حضور دهها شرکت بزرگ اروپایی جدید هستیم که طی 10 سال گذشته کار خود را در ایران تعطیل کرده بودند.

وی با بیان این که در ایام نمایشگاه بیست و یکم صنعت نفت با سه شرکت بزرگ و صاحب نام پتروشیمی اروپا در زمینه فروش و مشارکت در بحث تولید محصول خواهیم داشت، گفت: با شرکتهایی از کشورهای هلند، سویس و آلمان  مذاکراتی خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت تجارت صنعت پتروشیمی خلیج فارس افزود: نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران فرصتی خوب برای تبادل نظر با شرکتها و مشتریان خارجی فراهم می کند. این نمایشگاه می تواند از  وضع فناوریهای روز دنیا و شرکتهای صاحب فناوری اطلاع حاصل کرد تا با استفاده از آنها در مجتمعهای پتروشیمی بتوانیم راندمان و تولید آنها را افزایش دهیم.

وی با حضور این شرکت در نمایشگاههای بین المللی برگزار شده در دیگر کشورهای منطقه همچون چین و هند اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاهها نیز توانستیم فرصتهای زیادی برای همکاری با شرکتهای برتر چینی و هندی در زمینه فروش محصول و مشارکت در ساخت و تولید داشته باشیم.

کاکویی نژاد با اشاره به گشایشهای سیاسی صورت گرفته در حوزه بین المللی و سیاست خارجی و لغو تحریمهای صنعت پتروشیمی گفت: هم اکنون متاسفانه برخی محدودیتها برای فروش محصولات پتروشیمی وجود دارد، با این وجود، این شرکت توانسته است همه محصولات خود را به دست مشتریان خود برساند.

 

کد خبر 259705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =