۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
  • کد خبر: 259706
امیدواری سوکار به گسترش روابط با ایران در پساتحریم

رئیس واحد فنی و علمی شرکت سوکار اظهار امیدواری کرد که پایان تحریمها تاثیر مثبتی بر روابط دو جانبه ایران و آذربایجان بگذارد.

ناظم ولیف، رئیس واحد فنی و علمی شرکت ملی نفت آذربایجان (سوکار) در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: ایران و آذربایجان همواره دو کشور دوست و در کنار یکدیگر بوده اند و روابط اقتصادی بسیار خوبی با یکدیگر داشته اند و رؤسای جمهوری دو کشور نیز به تازگی با یکدیگر دیدار داشته اند. 

وی افزود: چهار سال است که این شرکت در ایران دفتر نمایندگی دارد و ششمین باری است که در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی ایران شرکت می کند و یک دوره نیز در نمایشگاه تبریز حضور داشته است.

وی اظهار کرد: این شرکت تمایل به برقراری روابط گسترده تر با شرکتهای ایرانی دارد. شرکت آذری یاد شده هم اکنون با پژوهشگاه صنعت نفت قرارداد همکاری دارد. 

این مدیر آذربایجانی در پایان گفت: نمایشگاه نفت در ایران در مقایسه با نمایشگاه نفت در دیگر کشورها بسیار گسترده و متنوع است و همواره با استقبال زیادی روبروست و ایران ظرفیتی بالا دارد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، از صبح امروز (١٦ اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرده است و ١٩ اردیبهشت ماه به کار خود پایان می دهد.

کد خبر 259706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =