پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه فردوسی تفاهمنامه همکاری امضا کردند

پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه فردوسی مشهد دقایقی پیش تفاهمنامه همکاری مشترکی را با هدف انجام مطالعات مخزنی در حوزه کپه داغ در شمال شرق کشور امضا کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، امیرعباس حسینی، قائم مقام پژوهشگاه صنعت نفت و علی اکبر اکبری، رئیس مرکز کارآفرینی و مالکیت فکری دانشگاه فردوسی مشهد بعدازظهرامروز (پنجشنبه، 16 اردیبهشت ماه) تفاهمنامه ای را امضا کردند که بر مبنای آن دو طرف در حوزه مطالعات مخزنی منطقه کپه داغ با تمرکز بر میدانهای گنبدلی و خانگیران همکاری می کنند. 

وی در این مراسم یکی از ماموریتهای اصلی پژوهشگاه را توسعه شبکه فناورانه داخلی با بهره مندی از ظرفیتهای دانشگاههای کشور عنوان کرد و گفت: دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه صاحب نامی است و امیدواریم در قالب این تفاهمنامه و با هم افزایی موجود به نتیجه مطلوب دست یابیم.

علی اکبر اکبری، رئیس مرکز کارآفرینی و مالکیت فکری دانشگاه فردوسی مشهد نیز به ظرفیتهای علمی و دانشگاهی دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه نفت و گاز اشاره کرد و گفت: پژوهشگاه صنعت نفت مجموعه توانمندی است و امیدواریم با همکاری این مجموعه بتوانیم در مسیر اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز با حضور معاونان وزیر نفت در امور نفت و پتروشیمی آغاز بکار کرد و یکشنبه (19 اردیبهشت ماه) بکار خود پایان می دهد.

کد خبر 259715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =