ایران و کره جنوبی در شناسایی ذخایر هیدروکربوری همکاری می کنند

تفاهمنامه همکاری مشترک میان پژوهشگاه صنعت نفت و kigam کره جنوبی امروز امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، توافقنامه همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و موسسه زمین شناسی و منابع طبیعی کره جنوبی امروز (پنجشنبه، 16 اردیبهشت ماه) در غرفه پژوهشگاه صنعت نفت در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران امضا شد.

هان کیم، مدیرعامل موسسه زمین شناسی و منابع طبیعی کره جنوبی در این مراسم گفت: امیدواریم امضای این تفاهمنامه، سنگ بنای همکاریهای آینده باشد.

وی با بیان این که بر اساس این تفاهمنامه، دو طرف در زمینه های پژوهشی، پتروفیزیک، ژئوفیزیک، مخازن کربناته ایران و ذخایر متعارف و نامتعارف هیدروکربوری همکاری می کنند، ادامه داد: همچنین همکاریهای آکادمیک و علمی در این تفاهمنامه دنبال می شود.

کاتوزیان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت نیز با اشاره به اعتبار موسسه kigam به عنوان موسسه ای بین المللی در حوزه بالادستی، عنوان کرد: پژوهشگاه صنعت نفت همکاری با شرکتها و موسسه های معتبر بین المللی را کلید زده است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح امروز ( ١٦ اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار می کند و عصر روز یکشنبه ( ١٩ اردیبهشت ماه) به کار خود پایان می دهد.


کد خبر 259717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =