ظرفیت دریافت گاز از مخزن مشترک پارس جنوبی افزایش می یابد

ظرفیت دریافت گاز پالایشگاه فجرجم از مخزن مشترک پارس جنوبی با بهره برداری از طرح توسعه این شرکت افزایش می یابد.

مدیر مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز فجرجم در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: طرح توسعه انتقال روزانه 50 میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی یکی از پروژه‌هایی بوده که هم‌اکنون از سوی مشاور در دست بررسی است.

حسین ‌شمشیری افزود: در این پروژه به‌ دنبال محلولی خاص هستیم که با شرائط خوراک دریافتی از پارس جنوبی و پالایشگاه گاز فجرجم مطابقت داشته باشد.  

به گفته وی؛ اجرای واحد گوگردزدایی این پالایشگاه از دیگر پروژه‌های بسیار با اهمیت به شمار می رود که در نمایشگاه امسال با شرکتهای معتبر داخلی و خارجی در این خصوص مذاکره خواهیم کرد.

شمشیری با بیان این که در نمایشگاه امسال با شرکتهای توانمند داخلی برای برون ‌سپاری فعالیتهای شرکت نیز  مذاکره می کنیم، اظهار کرد: از سوی دیگر شناسایی شرکتهای تامین‌ کننده تجهیزات مورد نیاز پالایشگاه از دیگر اولویتهای کاری این شرکت در نمایشگاه امسال است.

وی ادامه داد: تامین قطعات مختلف مورد نیاز پالایشگاه در زمینه شبکه‌های آب، اچ اس ایی و تامین مواد شیمیایی مورد نیاز پالایشگاه و نیز شناسایی تامین‌کنندگان کالاها و... از اولویتهای بسیار مهم پالایشگاه فجرجم در این نمایشگاه است.

 

 

کد خبر 259734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =