۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
  • کد خبر: 259746
گروه اچ بی پی نفت چین در حال ارزیابی بازار ایران است

قائم مقام مدیر شعبه خاورمیانه گروه اچ بی پی نفت چین اظهار کرد که این شرکت خواهان همکاری گسترده با فعالان صنایع نفت و گاز ایران است.

آلفرد لیو، قائم مقام مدیر شعبه خاورمیانه گروه اچ بی پی نفت چین در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: این شرکت هم اکنون در حال ارزیابی برای سرمایه گذاری مشترک با ایرانیهاست.

وی افزود: شرکتهای طراحی و مهندسی صنایع انرژی، کیسون، ایتوک و نارگان از شریکان این شرکت هستند و دومین باری است که این شرکت در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران شرکت می کند.

این مدیر چینی در پایان گفت: نمایشگاه نفت در ایران در مقایسه با نمایشگاه نفت در دیگر کشورها کیفیت و کمیت بسیار مطلوبی دارد.

که یک گروه مطرح چینی در زمینه مهندسی، ساخت و تدارکات بوده و در زمینه تامین تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهها و تولید و توسعه منابع نفت و گاز فعالیت می کن.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، از صبح امروز (١٦ اردیبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرده است و ١٩ اردیبهشت ماه به کار خود پایان می دهد.

کد خبر 259746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =