گسترش تعاملات بین‌المللی انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران

مشاور ارتباطالت انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران گفت: این انجمن امروز در سطح جهانی و بین المللی حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

محسن ایلچی، مشاور ارتباطات انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پلایش و پتروشیمی و در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این که این انجمن فعالیت خود را از سال 1374 آغاز کرده است، گفت: این انجمن در حوزه تجهیزات صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فعالیت می‌کند و در این سالها عملکرد خود را توسعه داده و هم اکنون نیز دارای 700 عضو است.

وی افزود: اعضای این انجمن در 10 گروه کالایی فعالیت می‌کنند که عبارتند از تجهیزات ثابت، برقی، تجهیزات دوار، لوله و اتصالات، کالاها و خدمات عمومی، تجهیزات مواد شیمیایی و کاتالیست، ایمنی و آتش نشانی، تجهیزات حفاری، شیرآلات صنعتی، تجهیزات سرچاهی و تجهیزات سیستم کنترل و اتوماسیون ابزار جدید.

ایلچی تصریح کرد: انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در دوران قبل و بعد از برجام  توانسته است بخشی از کالاهای مورد نیاز صنعت نفت را در حوزه های بالادستی و پایین دستی تامین کند.

وی به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: این انجمن به عنوان یک تشکل غیر دولتی همیشه حامی وزارت نفت بوده و شرکتهای کارفرمایی این انجمن نیز از روزی که ابلاغیه مقام معظم رهبری در مورد سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی صادر شد، برنامه راهبردی خود را تدوین کرده است.

مشاور ارتباطات انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت به مقوله بین‌المللی شدن این انجمن اشاره کرد و افزود: در این حوزه فعالیتهای خود را گسترش داده و توانسته‌ایم تعاملات خارجی خود را افزایش دهیم به نوعی که می‌توان گفت این انجمن امروز در سطح جهانی و بین‌المللی حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

ایلچی به فضای نمایشگاه نفت اشاره و تصریح کرد: بین‌المللی شدن این نمایشگاه مقوله جدیدی است که در گذشته با آن روبرو نبودیم، زیرا امروز بیشتر کشورهای آسیایی و اروپایی و مطرح جهان در حوزه نفت و گاز در این نمایشگاه حضور دارند که این موضوع نشان دهندۀ رقابتی شدن فضای نمایشگاه است.

کد خبر 259752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =