پیمانکاران نفت و گاز با معاون وزیر نفت گفتگو کردند

بازدید امروز معاون وزیر نفت از سالنهای نمایشگاه بین المللی صنعت نفت و گفتگو با پیمانکاران و سازندگان فعال در این صنعت، فرصت مغتنمی برای افزایش تعامل بین طرفین بود.

به گزارش خبرنگار شانا، رکن الدین جوادی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران امروز (16 اردیبهشت ماه) به طور کامل در نمایشگاه بیست و یکم صنعت نفت ایران حضور داشت و از غرفه های متعددی بازدید کرد.

بسیاری از شرکتهای پیمانکار نفت و گاز در بازدید امروز مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از غرفه های خود، فاینانس پروژه ها را به عنوان یکی از چالشهای اصلی در پیشبرد اهداف طرحها مورد اشاره قرار دادند.

حمیدرضا جلالی، معاون توسعه بازار شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران از افرادی بود که در بازدید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مشکل فاینانس اشاره کرد. 

وی در مورد فعالیتهای این شرکت، عنوان کرد: شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران افزون بر پروژه های پارس جنوبی، برنامه ارتقای کیفی بنزین در پالایشگاه تهران، تولید پروپیلن و تولید قیر را در برنامه دارد. 

کوروش طهماسبی مدیرعامل شرکت سیالات حفاری پارس به عنوان تنها شرکت دانش بنیان فعال در این زمینه، در بازدید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از این غرفه گفت: این شرکت پروژه هایی را در میدانهای آزادگان، یاران، دارخوین و پارس جنوبی دارد و خواستار تعامل بیشتر با شرکت ملی نفت ایران است. 

اصغر پویامنش مدیرعامل شرکت پتروکاران شفق کیش نیز با اشاره به این که این شرکت کالاهای بسیاری از پروژه های پارس جنوبی را تامین می کند، تصریح کرد: امیدواریم این تعامل افزایش یابد. 

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از بسیاری از غرفه های سالنهای 8 و 9 نمایشگاه صنعت نفت بازدید کرد.

کد خبر 259758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =