نقش ایمنی در فعالیتهای سازمان حراست نفت پررنگ تر می شود

رئیس سازمان حراست وزارت نفت از امضای تفاهمنامه ای میان این سازمان و مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) وزارت نفت خبر داد و گفت: این تفاهمنامه با هدف ارتقای مباحث ایمنی در حراست نفت امضا شده است.

علی اصولی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار شانا، به فعالیتهای سازمان حراست نفت اشاره کرد و گفت: این سازمان به دنبال ایجاد تغییرات متناسب با تغییرات روز فناوریهای ایمنی و حراست دنیاست و استفاده از تکنولوژیهای روز را در دستور کار قرار داده است.

وی حرکت به سمت فعالیتهای دانش بنیان را در حراست نفت بویژه در سالی که به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نام گرفته است، ضروری خواند و افزود: موضوع ایمنی با حراست عجین است و از این رو پیرو تفاهمنامه ای اواخر پارسال میان سازمان حراست نفت و HSE وزارت نفت امضا شد، ارتقای مباحث ایمنی در دستور کار قرار گرفته است. 

اصولی با اشاره به بازدید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از غرفه سازمان حراست صنعت نفت در روز گذشته، یادآور شد: در این بازدید، اهداف و برنامه های این سازمان در سال اقتصاد مقاومتی برای معاون وزیر نفت تشریح شد. 

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از 16 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز به کار کرده است و 19 اردیبهشت ماه به کار خود پایان می دهد. 

کد خبر 259788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =