مصرف 2.5 میلیارد مترمکعب گاز در استان همدان

بخشهای خانگی، تجاری، نیروگاهی و صنایع استان همدان در سال گذشته بیش از دو میلیارد و 550 میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: در بازه زمانی یادشده، 483 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا و 9 هزار و 100 انشعاب نیز نصب شده است.

محمد مهدی مهدوی با بیان این که پارسال در مجموع 24 هزار و 156 اشتراک جدید پذیرش شده است، افزود: با ایجاد زیرساختهای گازرسانی در سطح استان، پارسال 103 روستا و 163 واحد صنعتی به شبکه سراسری گاز پیوست.

وی با بیان این که هم اکنون تمام 29 شهر از 9 مرکز شهرستان استان همدان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند، اظهار کرد: از یکهزار و 82 روستای سطح استان تاکنون 934 روستا به شبکه سراسری گاز پیوسته اند و عملیات گازرسانی به 57 روستا نیز در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ادامه داد: با توجه به فعالیتهای انجام شده طی سالهای گذشته هم اکنون 99 درصد جمعیت شهری و روستایی سطح استان از مزایای گاز طبیعی برخوردارند.

مهدوی در ادامه با اشاره به این که تاکنون تمام روستاهای شهرستانهای رزن، بهار و فامنین از مزایای گاز طبیعی بهره مند شده اند، اظهار کرد: هم اکنون 550 هزار و 611 مشترک در سطح استان تحت پوشش شبکه سراسری گاز قرار دارند.

 

کد خبر 259789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =