آمادگی شرکت پایانه های نفتی برای صادرات نفت در دوره پساتحریم

شرکت پایانه های نفتی ایران که حدود ۹۴ درصد مسئولیت صادرات نفت ایران را عهده دار است در دوره پساتحریم آمادگی کامل برای اجرای سیاستهای شرکت ملی نفت در حوزه صادرات را دارد.

غلامحسین گرامی، رئیس اداره صادرات نفت شرکت خارگ در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان مصادیق شعار اقتصاد مقاومتی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش اظهار کرد: با توجه به رقابتی بودن فضای نمایشگاه، شرکتها ناگزیر به ارتقای فعالیت خود در سطوح بین المللی هستند.

وی، با تاکید بر ضرورت کیفی سازی تولید داخل، افزایش توان شرکتهای داخلی  را در ارتقای فعالیتهای اقتصادی موثر دانست و آن را سبب اشتغالزایی و افزایش توان اقتصادی کشور دانست.

گرامی، اقتصاد مقاومتی را مترادف با کیفی سازی و استفاده از پتانسلهای موجود در داخل دانست و افزود: با این هدفگذاری بهره وری را افزایش دهیم و با استفاده از توانمندی داخل، زمینه رشد تولید را فراهم سازیم.

وی، تاکید کرد: به موازات حمایت و بهره گیری از تولید داخل باید زمینه رقابت را هم فراهم ساخت، در غیر این صورت صورت ممکن است کیفیت به میزان استانداردهای لازم نباشد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز با حضور رکن الدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با حضور بیش از هزار و ٩٠٠ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٧٠ هزار متر مربع و با شعار «جذب سرمایه و انتقال فناوری» آغاز به کار کرد.

کد خبر 259821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =