زمان سبقت از دیگران برای همکاری با ایران فرارسیده است

معاون وزیر انرژی لهستان با ابراز شگفتی از حضور گسترده شرکتهای خارجی در بیست و یکمین نمایشگاه صنعت نفت ایران گفت: اکنون برای حضور در صنعت نفت ایران باید از دیگران سبقت بگیریم.

به گزارش خبرنگار شانا، مایکل کورتیکا، معاون وزیر انرژی لهستان با بیان این که برای گسترش همکاریهای دو طرف به ایران سفر کرده است، اظهار کرد: شرکت ملی نفت و گاز لهستان از گذشته با شرکت ملی نفت ایران مراودات بسیاری داشته است و هم اکنون با رفع تحریمها و گشایشهای صورت گرفته تمایل بیشتری برای همکاری دارد.

وی به حضور شرکتهای مطرح بین المللی در بیست و یکمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اشاره کرد و با بیان این که برگزاری این نمایشگاه جای تبریک به ملت ایران دارد، تصریح کرد: باتوجه به حضور گسترده فکر می کنم برای همکاری با ایران باید مذاکرات خود را گسترش دهیم و از دیگر کشورها سبقت بگیریم.

مایکل کورتیکا، معاون وزیر انرژی لهستان ظهر امروز(جمعه، 16 اردیبهشت ماه) با سید محسن قمصری، مدیراموربین الملل شرکت ملی نفت ایران دیدار و گفتگو کرد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برپاست.

کد خبر 259885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =