۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
  • کد خبر: 259895
توسعه همکاریهای بانک سپه در بخش بالادستی صنعت نفت

کارشناس اعتباری پروژه های مربوط به صنعت نفت در بانک سپه گفت: این بانک همکاریهای خود را در بخش بالادستی صنعت نفت با مجموعه وزارت نفت افزایش می‌دهد.

رضا مجد، کارشناس اعتباری پروژه های مربوط به صنعت نفت در بانک سپه، امروز (جمعه، 17 اردیبهشت ماه) در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این که از سال 90 راهبرد بانک سپه به سمت توسعه پروژه های نفتی تغییر کرده است، گفت: این بانک تاکنون توانسته است در طرحهای بالادستی، توسعه فازهای پارس جنوبی و دیگر طرحها و پروژه های مهم، با مجموعه وزارت نفت همکاریهای مثبت و موثری داشته باشد.

وی به تاثیر برجام و روابط این بانک با دیگر بانکهای جهانی اشاره کرد و افزود: پس از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، مسائل ارزی حل و فصل و سوئیفت ما بازگشایی شد و توانستیم در این دوره جدید، روابط بانکی خود را با کشورهای اروپایی دوباره برقرار کنیم.

کارشناس اعتباری پروژه های مربوط به صنعت نفت در بانک سپه، به استقبال شرکتهای خارجی از بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اشاره و تصریح کرد: استقبال شرکتهای خارجی و اروپایی در این دوره از نمایشگاه چشم افسا بود که این موضوع نشان دهنده تاثیر برجام بر روابط ایران با دیگر کشورهاست.

 

کد خبر 259895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =