بازار نفت خود به خود اصلاح می شود

یک مقام رسمی اوپکی اعلام کرد که بحران کنونی قیمت نفت می تواند خود به خود حل شود و بازار بزودی به وضع مطلوب باز می گردد.

ماهد سائق، کارشناس ارشد روابط عمومی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار شانا اعلام کرد: بحران افت قیمت نفت، به خودی خود حل خواهد شد.

وی گفت: وزیران نفت کشورهای عضو اوپک و عبدالله سالم البدری، دبیر کل اوپک درباره این بحران یکصدا هستند؛ ما سیاست خود را تغییر نمی دهیم، اما این بحران حل خواهد شد.

وی افزود: می توانیم مشاهده کنیم که اکنون نیز بازار در مسیر بازسازی است و بزودی به وضع مطلوب می رسد.

این مسئول اوپکی همچنین اعلام کرد که امسال برای چهارمین بار در نمایشگاه نفت ایران شرکت می کند و گفت: هر سال جهشهایی بزرگ را در این نمایشگاه مشاهده می کنم؛ به واقع به ایرانیها تبریک می گویم و به آنها می گویم که شما از چالشهای گذشته به خوبی درس گرفته اید.

سائق با اشاره به اهمیت تاریخی ایران در اوپک، گفت: اکنون که با پایان تحریمها ایران دوباره جایگاه خود را باز می یابد، افتخار می کنیم که سهمی در این موفقیت داشته باشیم و خوشحالیم که می توانیم به مردم ایران نشان دهیم که ایران چه اهمیتی برای اوپک دارد و ما چه تعاملی با ایران داریم.

بیست و یکمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی از دیروز (پنجشنبه 16 اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز شد و روز یکشنبه (19 اردیبهشت) به کار خود پایان می دهد.

کد خبر 259901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =