گام مشترک شرکتهای خصوصی برای اجرای پروژه های EPD

تفاهمنامه همکاری مشترک میان شرکت پتروگوهرفراساحل کیش و عملیات اکتشاف نفت در زمینه EPD ( پروژه های یکپارچه حفاری) امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، عصر امروز (جمعه، 17 اردیبهشت ماه) در حاشیه دومین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، تفاهمنامه مشترکی میان شرکت پتروگوهر فراساحل کیش و عملیات اکتشاف نفت میان مسعود زیاری و حمید بورد امضا شد.

با امضای این تفاهمنامه دو طرف تمام تلاش خود را در جهت گسترش توان ملی در حل مشکلات و معضلات مهندسی، عملیاتی و خدماتی انجام می دهند.

هم افزایی توان و تلاش هر دو شرکت در جهت اخذ پروژه های EPD در حوزه میدانهای نفت وگاز، تربیت نیروی انسانی متخصص در قالب دوره های تخصصی مشترک، راه اندازی، تکمیل و تجهیز پایگاههای مشترک مورد نیاز در صورت لزوم از مواد مطرح شده در این تفاهمنامه است.

براین اساس، پروژه های EPD به معنای پروژه حفاری یکپارچه شامل مهندسی، تامین کالا، عملیات حفاری و خدمات حفاری است.

حمید بورد، مدیرعامل شرکت عملیات اکتشاف گفت: به موجب امضای این تفاهمنامه دو شرکت در اجرای پروژه های حفاری دریایی و خشکی و همچنین زمینه های آموزشی مشارکت خواهد داشت.

مسعود زیاری، مدیرعامل شرکت پتروگوهرفراساحل کیش نیز امضای این تفاهمنامه را همسو با سیاستهای اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و افزود: امضای این تفاهمنامه در جهت هم افزایی عملیات اکتشاف در عرصه اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

کد خبر 259920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =