معاون اول رئیس جمهوری فردا از نمایشگاه نفت بازدید می کند

معاون اول رئیس جمهوری و وزیر نفت فردا(شنبه، 18 اردیبهشت ماه) از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید می کنند.

به گزارش خبرنگار شانا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری و بیژن زنگنه، وزیرنفت فردا (شنبه، 18 اردیبهشت ماه) ضمن بازدید از نمایشگاه نفت در جمع مقامهای ارشد کشور، نمایندگان مجلس، مدیران ارشد صنعت نفت و نمایندگان شرکتهای داخلی و خارجی سخنرانی می کنند، این برنامه ساعت 10 صبح در سالن میلاد برگزار می شود.

نمایشگاه بیست و یکم نفت دیروز (پنجشنبه، 16 اردیبهشت ماه) با حضوررکن الدین جوادی، معاون وزیر نفت و مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی آغاز بکار کرد.

معاون وزیر نفت پس از آغاز بکار بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از افزایش 30 درصدی حضور کشورهای خارجی در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: نمایشگاه فرصت مناسبی برای آَشنایی شرکتهای داخلی و خارجی با یکدیگر است که زمینه را برای خودکفایی بیشتر در صنعت نفت و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی فراهم می کند.

وی افزود: در نمایشگاه امسال حضور شرکتهای خارجی حدود 64 درصد افزایش یافته است و برخی شرکتها و کشورها برای نخستین بار در این دوره از نمایشگاه شرکت کردند.

معاون وزیر نفت با بیان این که در این دور از نمایشگاه برای نخستین بار شرکتهایی از کانادا و استرالیا حضور دارند، تعداد کشورهای حاضر در این دور از نمایشگاه را 40 کشور عنوان کرد و افزود: تعداد کشورهای حاضر در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی نسبت به دوره های گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

جوادی با اشاره به حضور نزدیک به یکهزار شرکت داخلی و بیش از 850 شرکت خارجی در این دوره از نمایشگاه اظهار کرد: با فضای کار بین المللی که فراهم شده است زمینه رشد شرکتهای ایرانی و مشارکت شرکتهای خارجی برای سرمایه گذاری و انتقال دانش فنی و فناوری فراهم شده است.

معاون وزیر نفت، نمایشگاه را فرصت مناسبی برای آَشنایی شرکتهای داخلی و خارجی با یکدیگرعنوان کرد که زمینه را برای خودکفایی بیشتر در صنعت نفت و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی فراهم می کند.

کد خبر 259923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =