پژوهشگاه نفت و دانشگاه دلفت هلند در حوزه ازدیاد برداشت همکاری می کنند

استاد دانشگاه دلفت هلند با حضور در غرفه پژوهشگاه صنعت نفت، اعلام کرد: این دانشگاه در حوزه ازدیاد برداشت با پژوهشگاه صنعت نفت همکاری می کند.

به گزارش خبرنگار شانا، پرفسور پاچلی زیتا استاد دانشگاه دلفت هلند، شریک بین المللی پژوهشگاه که در غرفه این مجموعه در نمایشگاه بین المللی نفت تهران حضور دارد، با بیان این که این دانشگاه یکی از دانشگاههای معتبر هلند است، گفت: این دانشگاه از مراکز فنی است و در زمینه علوم زمین و مهندسی نفت دارای متخصصان بسیار با تجربه ای است.

وی  در ادامه به فعالیتهای پژوهشگاه صنعت نفت اشاره کرد و گفت: این مجموعه همواره در زمینه های متعدد نفت و گاز فعالیت می کند و در این حوزه ها توانمند و صاحب تجربه است.

پاچلی زیتا با بیان این که پژوهشگاه صنعت نفت، مرکزی خوش نام در حوزه فناوری به حساب می آید اظهار کرد: از این که پژوهشگاه را به عنوان شریک و همکار بین المللی خود انتخاب کرده ایم بسیار خوشحالیم.

وی  ادامه داد: دانشگاه دلفت هلند با تمرکز بر توسعه صنایع نفت و گاز و مطالعات میدانهای نفتی با پژوهشگاه همکاری می کند و همچنین تلاش می کنیم با همکاری یکدیگر از فناوریهای جدید برای توسعه در زمینه های نامبرده استفاده کنیم.

پاچلی زیتا در خاتمه تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از تعامل دوجانبه بتوانیم دانش فناوری ازدیاد و بهبود برداشت را در میادین بزرگ ایران گسترش دهیم.

کد خبر 259924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =