۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
  • کد خبر: 259931
تزریق روزانه ۲ میلیارد فوت مکعب گاز به مخزن آغاجاری

شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با تزریق 6 ردیف کمپرسور روزانه 2 میلیارد فوت مکعب گاز را با حداکثر ظرفیت به میدان آغاجاری تزریق می کند.

به گزارش خبرنگار شانا، محمد باورساد، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در نشست مطبوعاتی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش اظهار کرد: کارخانه تزریق گاز این شرکت از سال 94 تزریق گاز به میدان آغاجاری را انجام می دهد.

وی از تحقق 100 درصدی برنامه تولید این شرکت در پارسال خبر داد و تولید شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری را 550 هزار بشکه نفت خام اعلام کرد.

به گفته وی، در حدود یک میلیارد و 200 میلیون فوت مکعب در این شرکت فرآورش می شود بخشی از آن به پتروشیمی بندر امام و بخشی هم در مخازن آغاجاری تزریق می شود.

باورساد همچنین از نهایی شدن واحد نمک زدایی رگ سفید در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: با تکمیل این طرح  ۲۰ تا ۲۴ هزار بشکه به تولید نفت خام شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری اضافه خواهد شد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور بیش از هزار و ٩٠٠ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٧٠ هزار متر مربع و با شعار «جذب سرمایه و انتقال فناوری» آغاز به کار کرده است.

کد خبر 259931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =