آماده سازی ناوگان خدمات دریایی برای صادرات گاز ایران به عمان

مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران پیشرفت پروژه صادرات گاز ایران به عمان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پروژه صادرات گاز ایران به عمان در مرحله دریافت مجوز برای اجاره کشتیهایی است که امور خدمات دریایی را انجام می دهند.

علیرضا کاملی بعدازظهر امروز (جمعه، 17 بهمن ماه) در جریان بازدید از شانا درباره جلسه دو جانبه با محمد بن حمد الرمحی، وزیر نفت و گاز عمان که در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی انجام شد، اظهار کرد: در این دیدار درباره آخرین وضع پیشرفت خط لوله صادرات گاز ایران به عمان مذاکراتی انجام شد.

وی با اشاره به این که در همین زمینه  فردا (شنبه، 18 اردیبهشت ماه) جلسه ای با حضور وزیر نفت ایران و عمان برگزار می شود درباره وضع کنونی مذاکرات با طرف عمانی، تصریح کرد: این پروژه در مرحله ای قرار دارد که باید مجوزهای لازم برای اجاره کشتیهایی که امور خدمات دریایی را انجام می دهند دریافت شود و امیدواریم طی هفته آینده این مجوزها نیز مراحل قانونی خود را طی کند.

مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز ایران بازدید وزیر نفت عمان از نمایشگاه بیست و یکم نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: محمد بن حمد الرحمی توانمندیهای شرکتهای ایرانی را در حد بالایی ارزیابی کرد.



کد خبر 259935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =