ظرفیتهای سرمایه گذاری و فناوریهای نو در حوزه نگهداری و تعمیرات معرفی شد

هم اندیشی تخصصی با عنوان «ظرفیتهای سرمایه گذاری و فناوریهای جدید حوزه نگهداری و تعمیرات صنعت» روز جمعه (۱۷ اردیبهشت ماه) به میزبانی معاونت امور مهندسی وزارت نفت با حضور مدیران و پیمانکاران نگهداری و تعمیرات پروژه های صنعت نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا٬ علیرضا اصل عربی مدیر کل راهبردی نظام نگهداری و تعمیرات صنعت نفت٬‌ ظرفیتهای سرمایه گذاری و بکارگیری فناوریهای جدید در حوزه نگهداری و تعمیرات صنعت نفت را در سه حوزه نرم افزار٬ سخت افزار و طراحی و ساخت ماشین آلات اعلام کرد.

وی گفت:‌ با اجرا و طراحی یک الگو و مدل در خدمات مهندسی تعمیرات و نگهداری٬ این حوزه را پیش از پیش گسترش و توسعه خواهیم داد.

اصل عربی در جریان این نشست تخصصی بازنگری قراردادهای نگهداری و تعمیرات (نت)٬ حل قوانین و مشکلات نیروی کار٬ بکارگیری فناوریهای جدید مدیریتی و تکنیکی و تاکتیکی در عرصه تجهیزات و ابزار آلات و تاسیسات با الگوهای مدیریتی دارای فیزیکی٬ آموزش مدیران همسو با فناوریهای مدرن و نوین حوزه نفت٬‌ ساماندهی پیمانکاران نگهداری و تعمیرات متمایز از پیمانکاران نصب و راه اندازی را از جمله راهکارهای توسعه نظام نگهداری و تعمیرات صنعت نفت عنوان کرد.

مدیر کل راهبری نظام نگهداری و تعمیرات (نت) ارزیابی نیازمندیهای نگهداری و تعمیرات صنعت نفت٬ فناوریهای جدید مدیریتی و ابزاری٬‌ سرمایه گذاری بخش خصوصی در راستای اجرای ماده 12، تعیین سیاستها٬ راهکارها و تکالیف وزارت نفت برای بهبود وضعیت جاری نگهداری و تعمیرات را از اهداف مهم این نشست تخصصی دانست.

کد خبر 259936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =