توسعه صنعت نفت و گاز از راهکارهای تقویت اقتصاد ایران است

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی در حوزه نفت و گاز باید از ظرفیت و انرژی مدیران میانسال وجوان استفاده کرد تا تحول در این صنعت ایجاد کرد البته در این باره باید حمایتهای لازم انجام شود.

به گزارش شانا، جلیل جعفری بنه خلخال  در گفت وگو با خبرنگار  گفت: باید پذیرفت توسعه صنعت نفت و گاز از اولویتهای مهم برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه ای کشور است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: هم اکنون تلاشهای خوبی برای توسعه صنعت نفت صورت گرفته اما باید پذیرفت برای ایجاد ارزش افزوده در این صنعت و جلوگیری از خام فروشی باید بیشتر کار شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: باید از منابع خدادادی در حوزه نفت و گاز بیشتر استفاده شود و با توجه به قرار گرفتن در فضای پسابرجام، شرکتهای بزرگ نفتی اعلام آمادگی داشته اند که در صنعت نفت و گاز حضور یابند.

جعفری بنه خلخال افزود: می توان گفت با افتتاح یک فاز از پارس جنوبی در واقع سه درصد به تولید ناخالص ملی اضافه می شود.
 
وی گفت: مدیریت قوی و استفاده از نیروی انسانی متخصص برای استفاده بهینه از ظرفیت ها در حوزه نفت و گاز می تواند توسعه این صنعت را تسریع کند.
 
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، جعفری بنه خلخال با بیان اینکه باید از مدیران باتجربه در صنعت نفت به عنوان مشاور استفاده کرد، افزود: برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی در حوزه نفت و گاز باید از ظرفیت و انرژی مدیران میانسال و جوان استفاده کرد تا تحول در این صنعت ایجاد کرد البته در این رابطه باید حمایتهای لازم انجام شود.       
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: توسعه صنعت نفت و گاز از راهکارهای تقویت اقتصاد و تولید کشور  است.
 
کد خبر 259937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =