نشست سازندگان تجهیزات راهبردی نفت با حضور جهانگیری برگزار شد

نشست شفاف‌سازی مسیر بومی‌سازی ۱۰ قلم کالای راهبردی صنعت نفت با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر نفت و مدیران عامل چهار شرکت اصلی وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، نشست بیژن زنگنه، وزیر نفت با فعالان بخش خصوصی در زمینه ساخت کالاهای راهبردی صنعت نفت با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در نمایشگاه نفت برگزار شد.

وزیر نفت و معاون اول رئیس جمهوری از نمایشگاه بازدید کردند و پس از آن در جمع فعالان بخش خصوصی و رؤسای دانشگاههای کشور حضور یافتند و ادامه نشست با فعالان بخش خصوصی فعال در بخش بومی‌سازی در 10 گروه کالای راهبردی صنعت نفت برگزار شد.

مدیران شرکتهای مختلف درباره کارهای انجام شده روی هر قلم کالای راهبردی صنعت نفت در زمینه بومی‌سازی این کالاها گزارشهای خود را به معاون اول رئیس جمهوری ارائه دادند و پس از آن رؤسای دانشگاههای تهران، سهند، شریف، تبریز، دانشگاه نفت، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه شیراز و پژوهشگاه صنعت نفت گزارشی از اقدامهای خود در زمینه پژوهش‌های انجام شده برای ازدیاد برداشت از مخازن نفت و گاز کشور به معاون اول رئیس جمهوری ارائه دهند.

کد خبر 259995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =