صادرات 8.5 میلیارد مترمکعب گاز به 3 کشور همسایه

منطقه هشت عملیات انتقال گاز پارسال از طریق مرز بازرگان هشت میلیارد مترمکعب گاز به ترکیه صادر کرده است.

مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان این که در بازه زمانی یادشده در مجموع 25 میلیارد مترمکعب گاز منتقل شده است به خبرنگار شانا گفت: از مجموع گاز انتقالی در سال گذشته، بیش از هشت میلیارد مترمکعب گاز از مرز بازرگان به ترکیه، 366 میلیون مترمکعب به ارمنستان و همچنین بیش از 257 میلیون متر مکعب به آذربایجان صادر شده است که در مجموع رقم هشت میلیارد و 563 میلیون مترمکعب را نشان می دهد.
 
یدا... بایبوردی افزود: مقدار گاز انتقالی این منطقه برای مصارف خانگی، نیروگاهها، صنایع و صادرات در سال گذشته، افزون بر 25 میلیارد متر مکعب بوده و به دلیل حساسیت و اهمیت مصرف گاز طبیعی در بخشهای مختلف، فعالیتها در واحد دیسپچینگ با نظم و هماهنگی خاص به صورت شبانه روزی در حال انجام است.
 
مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز ایران با ستودن تلاشهای پرسنل عرصه انتقال، اعلام کرد: با اتکا به دانش و تجارب بالای کارکنان، توانستیم با جدیت بیشتر و کوشش مضاعف و همچنین با نگهداری، تعمیر و رفع بموقع معایب تاسیسات و آماده بکار نگهداشتن خطوط لوله گاز، سال گذشته را با موفقیت و کارنامه ای درخشان به پایان برسانیم.
 
بایبوردی تاکید کرد: با توجه به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» امیدواریم در سال پیش رو با برنامه ریزیهای مدون و توجه به شعار امسال وظایف محوله را بهتر از گذشته پیش ببریم و موفقیتهای بیشتری را برای منطقه رقم بزنیم.
کد خبر 260169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =